Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csövesek vs Rion

 2009.12.11. 19:39

 

Engem mindig betalálnak a csövingerek!

Emlékszem először, még le is álltam velük, de már belüköm nekik a külföldis szöveget.

„Sorry but I dont speak Hungarian.”

Persze közbe nem állok meg, hanem húzok tovább.

De Pesten basszus, még angolul is beszélnek a csövingerek!

Némelyik mg jobban, mint én ,s zavarba jövök, h mi bajod van.

Emlékszem egyszer egy fiatal srác szólított le a Deák téren, a templom előtt, mikor Dáviddal voltam.

Megsajnáltam szegényt, mert szipogott, meg fiatal volt, s adtam neki 200 (!!!) Ft-ot, mert apróm nem volt. Szidtam is magam, h persze ilyenkor nincsen apróm, de aztán ismét megszólalt bennem a keresztény énem, h „Segíts másokon, s Isten is megsegít!”

Ebből is tanultam.

Továbbmegyünk ilyenkor, h bocsi sietünk és kész!

Am a srác előtt ciki volt, mert én hülye meg Dávidnak magyarul mondtam, h;

 -„Hadd, majd én adok neki!” – mert nyúlt volna ő is a pénztárcájáért.

De aztán csak adott neki ő is.

1 perc alatt keresett 300 ft-ot!

Milyen jó már! XD

Azt is megbeszéltem már magammal, h szigorú fejet kell vágnom, h ne szólítsanak le, meg, ha meglátok egy csövest, akkor automatice kitérő manőver…

Hát igen.

Pest felnevel…

De am Egerben is mindig leszólítanak, hol az Érsek kertben, hol a belvárosban…

Am attól szoktam tartani még, mikor adok pénzt nekik, h kikapják a kezemből a pénztárcát…

Múlthét pénteken, mikor végeztem a fotózással, akkor meg a szintén a Deák téren a Krisnán állított meg. Neki megálltam, mert lány volt, és szépen szólított le.

De mikor mondta, h a Blahán osztogatnak ételt, megmondtam a szemébe, h én azoknak a csöveseknek nem adok pénzt!

Láttam, h kimeresztette a szemét, h ilyet mondok és meg kicsit színészkedve megemeltem a hangom, h múltkor pl a dolga végezte után, gatyáját letolva, részegen, büdösen, ordibálva szaladgált ott a csöves. Rendőrség sehol, holott az utcán tántorgott jobbra balra.

A kajaosztásnál kapott műanyag tálat, és kanalt, meg a padkán hagyja!

Ezek után?....

Aztán otthagytam…

Szo edződöm ilyen téren is. ;)

Csók!

Rion

(K)

 

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr111591109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása