Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pest, + vonatos srác

 2010.01.23. 20:57

 

Na! Épségben hazaértem. Jó volt ez a mai nap. Jó volt ismét Pesten lenni. 2 hónap után nem is csodálom... Már-már elvonási tüneteim voltak. :) :S

Összejött minden. ( Majdnem minden...)

Az új, modern, tiszta, kényelmes, Nyugat-európai színvonalú piros golyó vonattal utaztam Pestre is és haza is. Tudtam a vonaton tanulni. Nyugodt voltam, kimozdultam otthonról, s pezsgett körülöttem ismét a levegő.

Megvettem a BKV bérletem, min meglepődve láttam, h megváltozott. Eddig ugye zöld volt, most meg kék lett. (Bár szerintem lilában sokkal jobb lett volna, de lényegtelen...)

"Lacira" (kreált name) várnom kellett 5 percet, mely idő alatt kis híján megfagytam. Nem is nagyon tudtam mosolyogni, mikor taliztunk, mert az arcom fagyott le először abban a nagy hidegben. Volt ott egy másik helyes srác is. Ő is várakozott. Többször is összeakadt a szemünk, bár nem mosolyogtam rá, meg ő se rám. ( Biztos neki is levolt fagyva az arca... XD ) Lehet Ő is egy másik srácra várt...

Szo! "Laci" egy kis aranyos srác. Egyszer már taliztunk. Akkor, mikor a portfóliómért mentem el, s járkáltunk a városban. Most felmentünk a lakására. Nagyon jó helyen lakik. Ott van neki minden 5 percnyire, amit csak akar.

Szo! Kis szerény pasi. Túl szerény.... :/

Jól elbeszélgettünk, de már első 5 perc után tudtam, h itt bizony nem lesz semmi! Beszélgettünk, s hiába utalgattam, küldtem neki a jeleket, s helyezkedtem úgy, h tudjon lépni, nem reagált a Drága! Hát mondom what a pityyyy! Én bizony nem fogok most, lépni, bármennyire is kanos vagyok!...

Megnéztük a Trick című filmet, aztán felmásolta filmjeim a gépére, Ő meg odaadta a QAF-ot, s feltettem a gépemre 4 évadot. Az 5. évadra már nem volt időm, mert emlékeztetett a telefonom, az indulásra.

A vége felé elkezdett utalgatni, s kétértelműen fejezte ki magát, s sunyin mosolygott, s még a szeme is csillogott. Jaj, mondom magamban; "Drágám! Hát eddig ki voltál kapcsolva, v what a fuck volt veled?!"

Mondom, most már baszhatod!... ...Illetve, pont, h nem, mert mennem kellet! De ha már feljöttem, akkor egye fene, s mikor odajött Ő is szorosan mellém, s elkezdte nézni Ő is a laptopom, akkor lassan, s gyengéden megcsókoltam. Majd még egyszer, még egyszer, s még egyszer, aztán smaci, de aztán ismét csörgés.

Kinyomtam, majd hátradőltem, elhúztam a szám, s felhúztam a szemöldököm, ezáltal közölvén vele, h hát sajnos ezt elbasztad Dear!

De am aranyos volt, mert ismét elkísért a keletiig. Aranyos volt, de nagyon... kevés!... Egy 25 és 30 körüli pasitól azért többet várok!

Nem szoktam tőlem idősebb pasikkal kezdeményezni, csak ha nagyon bejövős a srác, de ez nem az  rész volt... Meg  bosszant az is, h mindig csak Én irányítok!

Pasik vagyunk bassza meg! Nem nők, h be kelljen cserkészni, meg beszélgetni előtte, meg udvarolgatni! Ha már egyszer egy fiú lakásán vagy, akkor egyértelmű (szerintem), h kit, s mit keresel ott! Persze én se azt mondom, h durr neki, be az ágyba s action, de azért ennyire lányos módon sem kell kezelni az ügyet!

(Jó lehet, ez egyeseknek erős volt, s tudom Én is, h ez nem minden esetben van így, de azt ti is elismerhetitek, h másképp zajlanak nálunk a dolgok, mint a heteró világban!)

Meg is kérdeztem tőle, h kik tudják róla? Mondta, h  nem sokan. Ebből is tanultam. Legalább is az jött le nekem, h olyanok, mint "Laci", nem olyan... ... hogy is mondjam.... szo nem olyan meleg! Nem annyira jártas, nem megy (nekem) olyan jól velük, mint pl.: olyannal, aki olyasmi mint Én, mármint, akik nyítabbak, több meleg ismerősük van, s többen tudják róla, szo aki jobban belefolyik ebbe a "másvilágba"! Mondhatni, h Én is új vagyok, mert csak a nyár végén kezdtem a "szakmát", de Én gyorsan beletanultam, mert ugye a mi világunknak is megvan a maga kulturája, életvitele, stílusa, s a sulykot se vetettem el, s tudom, hol a határ, tudom, mikor, kivel, meddig megyek el, s tudom, h mit, s hogyan akarok.

Most megint sokat írok, de nem akartam, de muszáj kiírnom magamból, mert durci vagyok, felhúztam az agyam!

Ha, férfi vagy légy férfi bassza meg!

Oké, oké, nem mindenki olyan! "Lacit" sem hibáztatom annyira, de tudom, h a 25 fölöttiek többségére nem ez a jellemző! Persze nem általánosítok Én sem, csak naaa!...

Annyi kárpótlás ért, h láttam megint vagy egy tucat jó srácot. Fiatalok voltak mind, s ideáll-t igaz, nem láttam, de a skacok is ennivalók voltak.

Meg ismét összefutottam, a vonatos fiúval, úton hazafelé. Mondanom sem kell, h h beindultam megint...

Pár mondatot tudtunk csak váltani, mert Ő szállt fel a vonatra Én meg le. Kérdeztem tőle, h feljön-e majd  hozzám Egerbe, s azt mondta, h igen, bár nem hiszek neki. XD Aztán mondta, h meglátogathatnám Én is őt. Mondom szombaton megyek Egerbe akkor talán jó lesz, de nem bizti. Annyiban maradunk, h majd egyeztetünk msn-en.

Bosszant, h egy kibaszott csókot se adhatunk egymásnak, pedig úgy lekaptam volna! De provokál Ő is! Direkt odajön tök közel. Oks, aranyos, meg szeretem a játékokat, de ne akkor, mikor majd szét robbanok basszus! :S :) Meg mikor lekezeltünk megsimította a tenyerem. Erre Én döbbentem meg, mert váratlanul ért, meg eszembe se volt most, h megsimítsam neki, mert nagyon máshol járt az agyam... XD Aztán, mikor húztam volna el a kezem megszorította, s húzott volna fel a vonatra, h menjek el vele! Én meg visszahúztam, h maradjon inkább itt!:)

Kicsit cink volt, mert elkezdtünk, hülyéskedni, cibáltuk egymást, mind a kisovisok, de azért jó volt. :)

Aztán elbúcsúztunk, mert indították a vonatot, s rossz volt nagyon, h nem adhatok neki egy búcsú csókot. :(

Valami ilyesmit olvastam le az Ő arcáról is.

Aztán a búcsúzás után kb. fél órával hív, h szombaton menjek el hozzá, elintézte, h tiszta legyen a terep. :) Belementem, de nem élem bele magam, mert addig még milliószor lemondhatja. Ha meg egyszer már megcsinálta velem, (mit anno meg is írtam) akkor most is élhet vele...

Szo ha összejön jó lesz, ha nem, akkor ez van! Szarul fog esni, mert mégis pont az ideális pasival lennék ismét, de nem fogok összeomlani az is biztos.

Mind1. Jó volt látni Szo. Ez volt ma. Majd jelentkezem.

Csók!

Rion ;)

(K)

 

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr121696335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fredericooo 2010.01.24. 09:21:40

Nah jó volt hallgatni a pesti élményedet:) Mármint annak egyes részeit, az ennivaló srácokat főleg.
Amúgy tényleg attól függetlenül, hogy valaki hány éves, mindig vannak különböző embertípusok. A fiataloknál is van szemérmes, visszahúzódó, és van az a durr bele bumm is. Ugyanez a felnőtteknél is megvan, bár a tapasztalat terén másabbak, de ott is sok példa van rá. Erre jó film a 40 éves szűz. Bár ez már túl durva.:D
Fel a fejjel, és csak pozitívan a jövő héttel kapcsolatban...már megérdemled:)
nagy ölelés(K):)

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.24. 12:12:56

@Fredericooo:

Igen, vannak különböző ember típusok, csak, mikor írtam ezt a bejegyzést, akkor igen csak csalódott, s durci voltam. :)

De már szúúúúú száááá van :)
(K) és nagy ölelés viszont! ;)
süti beállítások módosítása