Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Játékajánló

 2010.01.18. 11:55

A másik imádnivaló játék:

Call of Duty 2

 

Mikor még fiatal voltam, ( ;) ) veteránként nyomtam, s multiba is nyomultam vele. Nagyon szerettem, de már rég volt, s elmúltak azok a szép idők....

Am ha valaki benne van, akkor szivesen visszacsapódnék megint, s alkothatnénk 1-2 csapatot, s tolhatnánk közösen... ... mármint a játékot... ... mármnt a COD2-t... XD ;)

 

COD 4-el még nem játszottam, de nem tűnik rosznak a bemutatója alapján:

 

Címkék: játékajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr371681631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása