Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"Tudod mi az, h szopol?"

 2010.01.18. 20:06

 

Nem volt valami jó napom. :S

Nem sokat tanultam, pedig holnap vizsga. :/ Felhívtam az Oktatási Hivatalt, ahol megtudtam, h az emelt szintű töri érettségim "csak" 17 rugóba fog kerülni! Hát mondom; "hooray"! Agyam egyből le is játszotta, h ; "Tudod, mi az hogy szopol?! Mint a kismalac! Móuni! Hát kajakra leszoptatom!" Hát mondom én is kajakra leszoptatnám, azt aki kitalálta, h ennyit elkérjen! Tavaly csak 12 volt most meg?! JAJ, DE SOOOK! EZ NONSZENSZ BA.D MEEEG!!!

Aztán kitöltöttem a jelentkezési lapot, meg elolvastam egy kötetnyi használati útmutatót, + tájékoztatót, s olyan kacifántos az egész, h a végén már azt se tudtam, mit akarok! Szo kitöltöttem, s klikkelek a nyomtatásra, de a nyomtatóm meg se moccan. Próbáltam kinyomtatni más dokumentumot, s annál se megy! Mikor utoljára szkenneltem, akkor még jó volt, s szerintem a szkennelésről kellett volna visszaállítani valahogy nyomtatásra, de műszaki dolgok terén szőke Rion wok, s inkább azt csináltam, h letöröltem az egész progit, s újra feltelepítettem az egészet, s úgy már jó volt, mert nyomtatott, viszont a netről továbbra se nyomtatta ki a jelentkezési lapot, mitől olyan ideges lettem, h azt hittem felborítom íróasztalom!

Inkább elmentem előbb szálkásítani, (az minidg lehiggaszt) tusolás, kaja, aztán újra feljöttem, megpróbáltam, nem ment. Ujjaimat kis híján ripityára tördeltem az idegtől, de higgadás kép, kiléptem az egészből. Majd Bátyám jön haza hétvégén, s majd megnézi. Anyumnak holnap lesz egy szar napja, mert benyújtom majd neki a számlát! :S Azért nem kicsit vagyok köcsög én sem! XD Holnap délelőtt megmondom neki, mennyit kell majd fizetni az emelt töriért, az angol középszintű írásbeliért és a felsőoktatási jelentkezési lapért együtt, s aztán gyorsan húzok is Egerbe vizsgázni. Persze azért megvárom, h mi a reakciója... XD

Szo jövő héttől lépek melózni Pestre, mert a 3- ból valamelyiket Én fogom fizetni, az biztos! Holnap is 9:30-kor kelhetek! Ami végül is nem nagy baj, mert vissza kell szoknom majd a 9 órai keléshez, mert 2 hét, s megkezdődik újra a suli. Várom már, mert megkezdődik az élet. Jön a jó idő, világosodik etc, etc, etc... :)

Szo ezért se nagyon tudtam ma tanulni, mert a dear oktatási hivatal felhúzta az agyacskám! Mind1! Csak pozitívan, s előre gondolkodok, azaz szombaton tal Lacival, s vagy elcsalom az Avatarra, vagy pedig otthon filmnézés... :) Hátha ötösre írom majd meg a közvéleményt! ;) :P ...

Hétfő 6 óra helyett, viszont 8 órát kellene melóznom, ha megakarom keresni első nap a BKV bérletem. Aztán jó volna már talizni Xavié barátommal is.

Am facebook-on bejelölt egy másik csoporttársam is. Szo még eggyel nőt a "tudósok" száma. :) Mondom; OKÉÉÉ! :)

Most nem fog az agyam. Egyelőre ennyit mára. Holnap Egerben szopok, (de nem úgy) s csak estére érek csak haza. Majd jelentkezem valamivel. Hátha lesz story.

Csók!

Rion ;)

(K)

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr61682977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fredericooo 2010.01.19. 16:17:37

Szia!
Megértelek téged, én is alig várom már, hogy vége legyen ennek az időszaknak. Ez szörnyű. Sötétség, hideg vagy nyálkás idő, mindenki a téli álmával van elfoglalva:):S
az emelt töri meg tényleg egy szopás annyiért:D:S de aztán hajrá:) én szorítok:) és majd megünnepeljük nyáron:P:)

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.19. 19:54:10

@Fredericooo:

Ne, h azt hidd, h nyárig megúszod! XD
Szükségem lesz töri tanárra, ki vissza ráz, a töribe...
Sokat felejtettem ugyanis. ;)
...öhöm... ;)
(K)
süti beállítások módosítása