Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Anyum + jövőkép(ek)

 2010.01.16. 13:00

 

Tegnap bejött a szobámba, s kedvesen megkínált finom belga csokival, pontosabban bonbonnal. Nagyon szeretem. Édes szájú vagyok, szeretem a finom csokikat. Szo! Bonbon majszolás közepette elkezdtünk beszélgetni, s nem volt veszekedés, marakodás, tök jól elbeszélgettünk, annak ellenére, h én még mindig full feszült wok. Mondta, h nem tetszik neki, h egész nap a szobámban punnyadok, nem nézek tv-t sem, meg ilyenek. Mondtam is neki:

-Lény nyugodt! Fogsz te még azért is panaszkodni, h soha sem vagyok itthon!

- Mert majd mész állandóan Pestre mi?

- Pontosan!

- Tudom Én!

Erre vártam, h majd elkezdi mondani a magáét, de semmi! Nem ellenkezelt, nem tartott vissza, nem kérdezett, h minek megyek semmi! Végül is az tudja, h minek megyek, lényegében eddig is tudta, csak úgy felületesen, de már biztosra tudja Ő is. Jó, h nincs belőle vita, s Bobby óta lényegében minden okés. Remélem így is marad! :) Jól tettem, h megnézettem vele a filmet. Lehet, h a C.R.AZ.Y című filmet is megnézzük majd.

Am tegnap Dáviddal beszéltük, h majd vehetnék az albiba közös macskát. Olyan jó bolyhos, szőröset, kit lehet gyömöszölni! XD Még Csabival nem egyeztettük le ezt, de sort kerítünk rá. Remélem benne lesz. :) Adnánk neki egy szép nevet. Mondjuk; "Gay"! XD Dávid is annyira beleélte már magát, h ő talált is egy jó albit a Mester utca környékén. Nekem nagyon tetszik. Új, modern, minden ok. Bár felesleges keresgélni, mert hol van még szeptember?! Azt meg is kell élni még! XD

Tanulnom kellene, de nem fog az agyam. Mondom, h már besokalltam! :S Február végén 3-an "jövendőbeli lakótársak" elmegyünk majd az Alterbe egy közös bulira. Izgatottan várom. Bár, ha belegondolok feszülté válok, mert full új lesz minden. Új környezet, új arcok, új és "más" hely, hol még soha sem voltam, s ilyenkor mindig feszült wok egy kicsit. Majd előtte bemelegítünk, s nem leszek akkor remélhetőleg annyira feszült. ;) De az is még 1 hónap! Ezeken a fránya vizsgákon lennék már túl! Annyira bekeményítettek a tanárok, h alig tudunk egy páran átcsusszani! Közvélemény is karó! 2 ember ment csak át belőle. A reakciókat nem írnám le inkább.... :/ :)

Lényegében ennyi! Remélem elég tömören fogalmaztam! :)

Majd jelentkezem!

Csók!

Rion ;)

(K)

Címkék: anya

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr661675223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angel.o · http://gondolatraktar.freeblog.hu/ 2010.01.16. 23:59:57

Beeelgacsoki! Wáwáwáááá! Az nagyon jóóó! :o)
Macska? Háh, nekem is van, jól gondoljátok meg!!! :o)
Tanújjá, oszt maj jólesz! Túl kell ezen lenni!
Hajrá spanom!;o)
süti beállítások módosítása