Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Suprise me!

 2010.01.12. 21:07

Hát megtörtént! Nem is egyszer! Meglepetés, meglepetés hátán!

 

Kezdem itt is akkor az elejétől. :)

A vizsgán nem szóbeliztünk, hanem írásbeli volt. 7-kérdésből 6-ra válaszoltam. Innentől már csak a tanáron és a szerencsén múlik, h hányas lesz.

Aztán vizsga után egyik lány csoporttársam „F” félrehívott, s közölte, h olvassa a blogom. Hát gondolhatjátok! :) Leesett az állam. Sejtettem én, h tudja. Annyira megdöbbentem, h alig tudtam kérdezni. Mikor meg elváltunk tömkelegével jöttek rám a kérdések. Na de majd holnap is lesz nap. ;)

Am egy másik csoporttársam meg nagyon mosolygott, mikor félrehívott „F”, s gondolom, h Ő is tudja. Annyit kérdeztem csak tőle, h ki tudja még a csoportból? Azt mondta, h nem tudja, mert ő a google, ba írta be, h Rion s puff. Pont úgy, mint ahogy egyik bejegyzésemben meg is „jósoltam”.

 

Am annyira édi volt. Mondta, h neki ez semmit sem jelent, mert így is szeret, s nem változtam semmit a szemében. Olyan jól esett, h örömömben meg is öleltem. Sejtettem én, h nem lenne ebből gond társaim részéről. Lehet lenne 1-2, akinek nem tetszene, de a többség elfogadna, de nem vagyok benne biztos.

Szo volt ma egy co-m. Ez volt az első co-m, mi nem magamtól valósult meg. Jól esett. Örültem neki. Jó dolog a co, ha elfogadnak, ha pozitív a vége. :)

Akkor ma kaptam egy csókot egyik oldalon. Nagy meglepődésemre, nem is akármilyen sráctól! Kis zucker. Olyan „ahaaaaaaaaaa” típus. ;) Aztán hívtak melóhelyről, h lehet menni melózni. Én hülye meg! Mi volt a reakcióm, mikor mondták ezt a telóba? „Bazd meeeg!” Aztán gyorsan elnézést kértem, s elkezdtem magyarázkodni, h mennék, de most itt vannak a vizsgák a nyakamon. Aztán annyiba maradtunk, h ha tudok menni majd jelentkezem.

Örültem neki nagyon. Tökre feldobódtam. Már nem azért, mintha szívesen melózok, hanem mert a meló egyet jelent a pénzel, ami egyenlő a BKV bérlettel, ami egyenlő a pesti élettel. ;)

 

Jaj de jóóóóóóó! Úgy várom már. Ha felmegyek, akkor már az Avatart is megkellene nézni. Jupííí! Kimozdulok otthonról, s már meg is indul az élet! :)

Megnéztem a következő féléves órarendünk, s szerdán nincs órám! Egyelőre. 7 tárgyunk lesz ebből 6 gyakorlati, s ami a legjobb, h hetente csak egyszer lesz reggel 8-kor óránk. Hétfőn. A többi napon dögölhetek 9-ig. Igaz vissza kell majd szokni a 9 órai keléshez, mert most a vizsgaidőszakban 11-ig szoktam aludni. Ma is 9-kor keltem, de tiszta kóma voltam, azt se tudtam hol vagyok hirtelen. De mikor lesett, h Eger, s h vizsga nap, na akkor egyből felébredtem. Bár fáradt maradtam, h nem aludhattam ki magam.

Na! Jól kiírtam magam. Mára ennyi. Holnap 10-től és 13-tól szorítsatok! ;) 2 vizsga! :S :/

Habcsóóóóóóóóóóók!

Rion ;)

(K)

 

Címkék: vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr861667702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angel.o · http://gondolatraktar.freeblog.hu/ 2010.01.12. 22:46:26

Most, hogy ki-"kép"-zelődtem magam ... :o) Úgy látom, zajlik az életed! Ez jó ... persze, hogy szeretnek a csoporttársak és ez független attól, ki olvassa a blogod és ki tudja és ki nem, hogy mi a dörgés ... aki szeret, annak mindegy, aki meg nem, annak meg azért mindegy! Nem?
Holnap ügyes legyél és csak, nyugi, ahogy írtam, az izgulás legyen az én(mi) dolgom(dolgunk), azzal Te ne foglalkozz!

angel.o · http://gondolatraktar.freeblog.hu/ 2010.01.12. 22:49:51

Nah, most, hogy ki"kép"zelődtem magam ... :o)
Látom, zajlik az életed, ez jó! Persze, hogy szeretnek a csoporttársak és ez független attól, ki olvassa ablogod és ki nem, ki tudja, hogy mi a dörgés és ki nem! Aki szeret, annak mindegy, aki meg nem szeret, az meg kit érdekel ...
Ügyes légy holnap! Szorítok!!!

angel.o · http://gondolatraktar.freeblog.hu/ 2010.01.12. 22:51:32

Hehe! Az előbb eltűnt, amit írtam, most meg - miután újra írtam - megjelent! ŐŐŐŐRÜLEEEE! :o)
süti beállítások módosítása