Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lakótársam

 2010.01.11. 22:34

OH MY GOD!

Mikre vetemedtem!

Gé-vel sokat beszélgettem ma. Ki anno beszólt, h; "Boldog Új Évet te buzi homokos!" Tök normális. Jól elbeszélgettünk. S most itt járkált körülöttem, s egyszer csak megkérdeztem tőle, h megnézünk egy filmet. Erre vigyorogva rám nézett, s kacsintott egyet.

- "Veled bármit!"

- Nem olyat, te hülye! Tudod, h nem egyezik amúgy se az ízlésünk, s visszakacsintottam neki.

- Akkor? Milyen filmet?

-... Meleget...

Gondolkodott 2-3 másodpercet, s megbeszéltük, h fél óra múlva nekiesünk, s megnézzük a Praeyers for Bobby-t. Huh. Kíváncsi leszek, mit fog belőle kiváltani. Egy heteróból. Legalább eltereli a gondolatom a vizsgáról. 11 tételt átnéztem.

Lehet, h egy újabb co előtt állok? Fog majd Ő is sírni? Mi lesz a véleménye? Lesz erőm hazudni neki, ha felteszi azt a bizonyos kérdést, h; Meleg vagy?

...

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr941665110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tamás_81 · http://didimusz.freeblog.hu/ 2010.01.12. 20:43:33

De ne máááááááár! Neeeeeeeeeee hazudj!
Inkább mond meg neki hogy szerelmes vagy bele, kívánod a testét! Aztán fotózd le a döbbent arcát, és megvan a röhögnivalód legalább egy évre!
süti beállítások módosítása