Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Opera

 2010.01.10. 21:05

 

Is's a SHIT!


Röviden és velősen fogalmazva!

10 perc alatt kinyírtam! Lassú, rossz minőségű képet hoz be, szerencsétlenkedik, semmi különös extrája nincs! Se új, egyedülálló design, image nuku! Kanyec! Mikor fog már végre valaki újítani?! Unom a firefoxot is, de ez a legmegbízhatóbb és leggyorsabb az eddigi tapasztalataim alapján.

OK! Vannak benne "új" dolgok, - bár számomra nem újjak, - de a mivel nincs olyan gyors, mint a firefox, ezért nálam megbukott. bár nem tom, h ti hogy vagytok vele...

A chrome-ot meg nem tudom letölteni. Hibát ír ki! Én meg küldtem is neki Lily Allen-től a Fuck You-t! Am amikor ezeket leírom, h küldöm ennek, annak, akkor kom elindítom és meghallgatom, mert olyan kis könnyű zucker szám, h off-olok tőle. :)

Találkozott már a chrome-nál valaki hasonló jellegű problémával?

Tudna ajánlani nekem valaki egy jó, új kis böngésző progit?

Kommizzatok pls, v; tobbelt@freemail.hu ;)

Kisess:

Rion ;)

(K)

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr471662225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2010.01.10. 21:12:36

Hmm.... ebből egy szót sem értettem... :)

Xián · http://xian-gay.freeblog.hu/ 2010.01.10. 21:28:49

:O, nekem teljesen jól bevált a vipera..:) am milyen újításokat szeretnél?

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.10. 21:53:32

@Xián:

Nem tudom! :) Pont azért kell olyan új dolog, amit még nem használtak!

Neked am nem lassú?
Használtad már a firefoxot?

Fekafika 2010.01.10. 23:50:43

Macbook, safari ennél tutibb nincs:D. A firefox néha renitens, de windows alatt az a legjobb sztem.

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.11. 00:00:53

@Fekafika:

S a safari szerinted, működne windows alatt? Megéri, érdemes feltelepíteni?
(Annyira nem wok jártas a technika terén, hiába szeretem őket.) :)

Fekafika 2010.01.11. 09:32:36

Igen működik, bár én még windows alatt nem próbáltam. Üsd be a google-ba, hogy safari windows download, és úgy megtalálod. Egy próbát megér, hátha jó lesz.

krel 2010.01.11. 12:19:08

Én Safarit használok, igaz Mac-en, de ismerősök között többen használják a windowzos verziót is. Mondjuk nekem a google böngészője is bejövős, én nem találkoutam hasonló problémával.

cousin333 · http://magyaropera.blog.hu 2010.01.23. 21:37:38

"Lassú, rossz minőségű képet hoz be, szerencsétlenkedik"

Kapcsold ki az Opera Turbót, mert az tömöríti a képeket, és szélessávon lassulást is okoz. Elvileg az állapotsávon találod meg az ikonját, egy kilométerórára emlékeztet.

"semmi különös extrája nincs"

Te már csak tudod, 10 perc használat után...

"Mikor fog már végre valaki újítani?"

Próbáld ki az Opera 10.5-öt :) Van portable verzió is, csak elindítod, és nem kell semmit telepíteni. magyaropera.blog.hu/2010/01/12/hordozhato_opera_10_5_pre_alfa

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.23. 22:28:38

@cousin333:

Köszi! Már mentem is le, s most több időt fogok rá szánni! ;)

Darkcomet 2010.01.24. 15:25:30

Khm... Csak halkan megjegyeznem, hogy ujitasok teren az opera van az elso helyen, a tobbi bongeszo csak utanozta azokat a ficsoroket, ami neked, fiatalarcnak (es ezt nem negativkent irom) mar termeszetes akar az FF-be, akar mas bongeszobe. Valoigaz, hogy az opera nem az a tipikus user segge ala tolok mindent bongeszo, de ha egyszer elmejedsz benne, es normalisan beallitod, akkor piszok kezreallo browser lesz belole. Az FF pl. addonok nelkul egy felkaru orias, viszont a rengeteg kiegeszito csak atjarohazat csinal belole. Az opera viszont plusz addonok nelkul is tudja szolgaltatni az FF elmenyt, csak jobban meg kell este kuzdeni.
süti beállítások módosítása