Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Apa

 2010.01.08. 16:56

Jó megnevettetett ma.

Lementem a konyhára, h ebédelek, mert lassan még enni is elfelejtek a nagy tanulásban. De megéri, mert már csak 3 tétel van hátra. Meg persze a végén egy nagy ellenőrzés, ismétlés. Hiszen, ahogy a mondás is tartja; "Az ismétlés a tudás anyja."

Szo! Lementem a konyhára, s apum telefonon beszél valakivel. S miről? Idézek néhány mondatot:

- "Nyomd le ameddig csak tudod. Utána meg vedd, ki, s tedd vissza, csináld addig, még jó nem lesz."

Rion Úr erre, kimeresztette a szemét, s gyorsan el is bújt a kinyitott hűtőajtó mögé, tovább hallgatózni, h; "Oh my God! Mi lesz ebből?!"

Hát, egyre izgalmasabb lett:

- "Nem kell félteni! Nem fog eltörni! Csak jó nyomd be, s nyomasd tele! Meglátod jó lesz utána!"

- Rion: "OH MY GOOOOOOOOOD!" XD

- "Kész vagy? Jó lett? Neeeem? Na, akkor holnap lemegyek Én, s majd megcsinálom!"

Na erre kibújtam a hűtőből, s becsaptam a hűtőajtót. Majd odamentem az asztalhoz, s leültem.

- "Ah! Te is olyan szerencsétlen vagy, mint az Öcséd. Semmit, nem lehet rátok bízni! Ülni a gép előtt, s nyomkodni azokat a hülye gombokat tudjátok! De ha már valamit csinálni kell!...Ah!...." - Hát itt már teljes káosz volt nálam! Mondom mi van?!

Aztán letette, s kifaggattam, h mi volt a téma? Kiderült, h Bátyáméknál dugulás van, valami cső probléma. Hát Én erre nem is mondtam semmit, csak feljöttem a szobámba, leültem az asztalhoz, s csak a fejemet fogtam. Lehet, h komolyabb a problémám, hiányom, mint gondoltam... :S :)

Anyummal ma tök jó elvoltunk. Még nevetgéltünk is. Nagyon ott lappangott bennem, h megkérjem, h majd nézzük meg közösen, a Bobby filmet, de nem tudom, h milyen reakciót váltana ki belőle, s most jó a hangulata, s lehet, h ezzel csak lelomboznám, amit nem szeretnék. Majd. Várok még egy megfelelőbb alkalomra.

Na! Mára azthiszem ennyi. :)

Csók!

Rion ;)

(K)

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr931656669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2010.01.08. 22:07:00

"Ismétlés a tudás anyja"
Nem kívánom Neked, de jó ha tudod - van folytatása is: az osztályismétlés pedig a Nagyanyja... :)

Wauuu 2010.01.08. 22:36:23

én ezen a "hiányom" van dolgokon már elkezdtem nevetni... :D

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.09. 10:51:58

@defalla:

Nah! Még ilyenekkel rémizges! :S Így is már gyomorgörcsöm van, ha keddre, és szerdára gondolok, mikor 3 vizsgám lesz. :S :(

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.09. 10:53:09

@Wauuu:

Hát nekem nem vicces, de am. értelek! ;) :) :S
süti beállítások módosítása