Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmajánló

 2010.01.06. 11:24

 

Kétszer néztem meg a bemutatót, mert az elsőnél már megint elbőgtem magam. Nagyon jó film lehet. El is keztem a letöltését. Köszönöm az ajánlást! :)

 

Szo ajánlom figyelmetekbe. Főleg azoknak, akik hasonló helyzetbe vannak édesannyukkal, mint Én.

Címkék: filmajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr361651138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cūstōs 2010.01.06. 13:12:09

Én anno a film közben sírtam el magam. Asszem 2-3x is. :/

Fredericooo 2010.01.06. 15:28:29

Rázott végig a hideg. Szerencsére anyum elég liberális édesanya, de az apámról ne beszéljünk inkább.
Amúgy ma a suliban is volt egy érdekes jelenet. Franz Kafkától elemeztük a Mario és a varázslót, amiben egy varázsló smárol egy férfivel és ezt követően a fiú lelövi emiatt a varázslót, erre kérdezi a tanár mi a tanulság, a sok hülye meg mondja, ha csókolózol pasival lelőnek.
Mondom kösz. Sok-sok buta, aki fél az ismeretlentől, és a vallás miatt elítélni ilyeneket. Amikor pontosan tanítja azt, hogy megbocsájtás, és elfogadás...

Xián · http://xian-gay.freeblog.hu/ 2010.01.06. 16:24:44

Istenem.. düh és fájdalom.. erre a filmre rá kell készülnöm lelkileg, meg egy 100as csomag zsepivel..

angel.o · http://gondolatraktar.freeblog.hu/ 2010.01.06. 19:25:02

Én nem tudok felkészülni erre a filmre, többször láttam ... és mégis meg tud könnyeztetni, pedig nem vagyok alapvetően szentimentális!

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.06. 19:44:46

@angel.o:

Te ajánlottad nekem ezt a filmet egyik kommentedben.
Hálás köszönet ezért neked. :)

angel.o · http://gondolatraktar.freeblog.hu/ 2010.01.06. 22:20:59

Örülök, ha téged is megérintett a film ... azért ajánlottam! ;o)

Fredericooo 2010.01.07. 08:23:58

@tamás_nonCredam:
basszusxD köszi, hogy mondod az Thomas Mann:) elnézést:)

xpander 2010.01.09. 19:56:32

Megnéztem a filmet, először reggel és valószínű hogy este is megfogom nézni még egyszer...
Azon gondolkodtam közben, hogy egy heteróban milyen érzéseket, indulatokat válthat ki ez a film, úgy őszintén?

Önmagamat már teljesen elfogadtam, sőt a családom is, de ennek ellenére volt a filmben egy-két olyan szituáció, ami bizonytalanná tett a korábbi tetteim helyességét megkérdőjelezve.

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.09. 21:50:05

@xpander:

Hát az jó kérdés, h milyen érzéseket válthat ki ez a film egy heteróból! Abban biztos vagyok, h több, válasz van. Ahány ember annyi féle...

Viszont azt nem értettem, h mi volt az a 1-2 szituáció, ami bizonytalanná tette korábbi tetteid? (Ha szabad megkérdeznem!)
(tobbelt@freemail.hu) ;)
süti beállítások módosítása