Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

Jól indultunk. Megtörtént az, amit a múltkori bejegyzésemben megírtam. Elkezdtünk normálisan beszélgetni. Ismét a konyhán és ismét reggelről, mikor az ágyból kikelvén lementem a kávéért. Már nem is emlékszem, h h kezdődött az egész, de végig higgadtan, s kulturáltan beszélgettünk, minek a végén úgy éreztem, h nem csak Én, de Ő is megnyugodott.

Ezek szerint csak hatott rá, amit a tegnapi veszekedésünkkor mondtam neki. Megvan! Már emlékszem. Kezdte megint a bulival, h kik voltak, milyen volt stb… Aztán rákérdezett, h ;

-Még mindig tabu téma nálad a lányok?

- Miért lenne tabu téma? Nem is volt soha tabu téma!

- A fiúk érdekelnek továbbra is?

Éppen háttal voltan neki, mert az új naptárat tettem fel a falra, s a szemébe néztem, s csak ennyit mondtam:

- Igen!

Megrándult a szája, bólintott enyhén, s jött a következő kérdés:

- Hogyan tovább?

Elmondtam neki mindent, szépen, lassan, fokozatosan. Vizsgák, jelentkezés, pesten albi. Vártam, h kifog kelni magából, de megint meglepett. Támogatta az elképzeléseim. Nem kifogásolta, h Pesten kívánom folytatni életem, nem szólalt fel az albi ellen sem. Beadtam neki, h van egy fősulis srác, aki szintén Pesten kíván tovább élni, s vele költöznék össze, Ki hozná egy másik jó barátját. Azt mondta, amit Én is mondtam, h ez jó. Olyanokkal költözz össze, akiket ismersz, s kikben megbízol. (Persze ez a fősulis ismerősöm story nem igaz, de nem is mondhatom azt neki, h egy másik 2 meleg jóbarátommal költözök össze!) :)

Szo minden ok volt. Remélem ez nem fog változni. :)

Am észrevettétek ti is, h milyen rossz, furi volt a 2009-es karácsony és Szilveszter? Össze se tudom hasonlítani a tavalyival! Szinte kivétel nélkül minden ismerősöm panaszkodott, s azt mondta, h nem volt jó a 2009-es karácsony. Nem várták, nem is volt karácsonyi hangulatuk, sablonosan telt az ünnep, s ugyan ez volt a Szilveszterivel is. A szórakozó helyen, is nem sok új idegen volt. Lényegében csak azok, kikkel tavaly is ünnepeltünk. Tavaly ünnepeltünk, volt jó hangulat. Most?…

Sokan csak ültek, néztek ki a fejükből és érezhető volt a levegőben, h valami hiány van, valami rossz…. Nem volt ünnepi érzés. Olyan furi. Ürességet éreztem Én is és minden ismerősöm, akiknél feljött ez a téma. Ennek ellenére pozitívan gondolkodom.

Mi lehet a gond? Sokan mondják, h a válság... Lehet, de azok is kókadtak volatak, azon ismerőseimnek is szar volt a akrácsony is, kiket marhára nem érintett a válság! Én úgy érzem, h a válságnak is lehet köze ehhez az egészhez, de nem ez a gond igazából. Itt valami, szellemi téren volt baj. Az emberrel. Velünk.

Miért nem vártuk a karácsonyt és a Szilvesztert? Miért van bennünk üresség?...

 

Címkék: anya

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr841637847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Popov 2010.01.02. 14:13:54

Én úgy érzem az időjárás játszott rá erre. Nálunk karácsony napja előtt elolvadt a hó, és napsütés mellett 15-18 fok volt. Máskor hideg van, esik a hó, vagy már leesett, megyünk szánkózni, hógolyózni. Alapból hangulatot ad az ünnepnek. Viszont idén semmi ilyen lehetőség nem volt. Elcsépeltté és unalmassá tette az ünnepet, melyet így nem is értékeltünk. Nekem sem volt hangulatom hozzá bevallom:)

angel.o · http://gondolatraktar.freeblog.hu/ 2010.01.03. 08:25:04

Jó, hogy tudtál anyuddal beszélni, végül is ez a dolgok normál elintézési módja! Tudom, hogy a szülőknek sem könnyű, de azért a neheze mégis rajtad van és ezt kéne megérteni nekik ... hogy ez nem döntés kérdése, hanem ténykérdés! Végül is egy szülőnek mi kell a legfontosabb legyen? A gyermeke boldogsága! Ha ez abban áll, hogy szégyenérzet nélkül vállalhatja fel a melegségét, nincs más dolguk, mint ebben segíteni!
Nekem amúgy semmi bajom nem volt az ünnepekkel! VAnnak dolgok, amiken nem tudunk változtatni, ezeknek nem szabad olyan mértékben eluralkodni a hangulatunkon, hogy az élet apró örömeit nem vesszük észre, mert akkor mi marad?

xpander 2010.01.03. 13:26:44

Az anyus részhez:
Örülök hogy eljutottatok odáig, hogy nem kiabálással, veszekedéssel zárjátok a beszélgetést, ami igazán el sem kezdődött.
Gondolj bele, neki is nehéz ez a szitu, mert semmiféle valós tapasztalata, rálátása idáig nem volt a melegekkel kapcsolatban. Szerintem amit az elején látott a melegséggel és veled kapcsolatban, azt az igen hiányos ismereteiből merítette. Ez valahol érthető is, mivel neki idáig nem volt része ezekben a dolgokban. Amit meg a negatív véleményekben, médiában lát és hall, csak ezekre hagyatkozhatott. Eddig.
Ezek után már neked kell felvilágosítani őt, ha azt szeretnéd hogy a későbbiekben minél kevesebb legyen a súrlódás közöttetek.
Azt javaslom, hogy a részedről nagyfokú türelemmel állj hozzá a dolgokhoz, még ha ez elsőre nem úgy fog sikerülni ahogy azt te szeretnéd. Ha felkapja a vizet, akkor is türelmesen, higgadtan állj hozzá, ha nem megy elsőre, megy majd másodikra, harmadikra. Te sem tudtál elsőben egyenleteket megoldani:-) Ami neked (már)természetes, az neki teljesen idegen. Gondolom neked is nehéz megállni szó nélkül, ha nem hagynak igazat, vagy "butaságokkal" bosszantanak. Be fogja látni idővel, hogy mind a kettőtöknek könnyebb lesz így. Fokozatosan adagold neki az infót, de csak annyira, ameddig ő ezt igényli. Hagyd hogy kérdezzen, ha látja rajtad hogy őszintén válaszolsz és neked is ugyanolyan nehéz válaszolni mint neki kérdezni, hidd el tudni fogja hogy hol a határ. Itt most a technikai részekre gondoltam:)
A bejegyzéseidből nekem az jön le hogy nehezen birkózik meg a tényekkel, belülről biztosan őrlődik, ráadásul te sem voltál mindig partner a dolgokban, amikor ő ezt igényelte volna. Ennek ellenére igenis szeret téged, hagyj neki időt, és szerintem őszre sokkal könnyebben fogja venni az akadályokat ha Pesten folytatod tovább, mert gondolom te is azt szeretnéd hogy minél kisebb traumaként élje meg a költözést.

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.03. 16:24:20

@angel.o:

Jót mosolyogtam bejegyzéseden.
Anyum szerint, pont, h nem rajtam van a neheze, a felelősség és a nyomás, hanem rajta. Magát sajnáltatja, h "tönkretettem" előbújásommal.
Ő abba még bele sem gondolt, h ÉN miken mentem keresztül, s mennyit kellett vívódnom magamban, amíg feltudtam dolgozni, s eltudtam fogadni, ebben a hülye visszamaradott vidéki környezetben...

"Végül is egy szülőnek mi kell a legfontosabb legyen? A gyermeke boldogsága!"
- Az meg, h Én így vagyok boldog, marhára nem érdekli. Erre agy mosott zombi módjára mindig azt válaszolja, h "nem is akarsz tenni ellene semmit!"

"Ha ez abban áll, hogy szégyenérzet nélkül vállalhatja fel a melegségét, nincs más dolguk, mint ebben segíteni! "
- Hogy Ők nekem ebben nem fognak segíteni az 100%!

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.03. 16:49:47

@xpander:

Igen. Igazad van. Én is ezt a taktikát követem, bár tényleg nagy türelem kell hozzá. Alapból türelmes és higgadt személy vagyok, s nagyon ritka mikor elborul az agyam, de anyum különösen ért hozz, h húzzon fel. Ha meg higgadt maradok vele akkor azt vágja a fejemhez, h flegma vagyok. XD

Szívesen adagolnám neki a meleg témát, h megismerje, s ezáltal elfogadja a "magunkfajtákat".
("A gyűlöletet, az idegenkedést semmi sem állíthatja meg, csak a megismerés és a megértés." - Csodaidők )

De ő nem nyit í témára, mert már csak a meleg szó hallatán is elkezd fújtatni, zihálni, mint aki asztmás, s elviharzik, téma lezárva akkor...

angel.o · http://gondolatraktar.freeblog.hu/ 2010.01.03. 22:38:51

Abba is van sok igazság, amit Xpander írt! Tén yés vaó, hogy az éremnek ezesetben is két oldala van, de azt meg kell érteni, hogy az, hogy valaki meleg, az ténykérdés, ha tetszik ez a szülőnek, ha nem, akkor is így van! Nem lehet tenni ellene, max., hogy "beáll a sorba" és hogy végre nyugta legyen és a szülők is boldogok legyenek, szerez valami szerencsétlen nőt magának, elveszi fleségül és eljátsszák, hogy boldogok! De kérdem én naívan, milyen párkapcsolat az, ami hazugságra alapul??? Mert ha a feleség tud a férje melegségéről, hanyatt homlok fog más felé rohanni! Ha nem tud, jön a másik presszió, mért nincs gyerek? Ha lesz gyerek ... valamilyen csodával határos módon, akkor abba bele se' merek gondolni, minek lesz kitéve, hogy anya hisztis, mert a férje nem odaadó, apa nyűgös, mert egész máson jár az esze, mint egy házas embertől "elvárt" ... és ez a kulcsszó, az ELVÁRÁS!
A másik csapáson haladva, tehát a szülő tudomása és hozzáállása viszont nem ténykérdés, véleméynünket magunk alakítjuk, de hogy mi alapján, mi az a forrás, ami információt szolgáltat, az nem mindegy! Az emberek többsége a Maónikából, meg a Balázs-showból vonja le a következtetést, ez meg ránk nézve enyhén szólva is GÁZ!
Tehát csak oda lyikadok ki, hogy ha már így alakult, neki kéne a hozzáállásásn változtatni, persze, hogy ez nem megy egyik napról a másikra ... Ajánlom az "Imák Bobbyért" (Prayers for Bobby ) c. 2009-ben bemutatott filmet, minden hasonló helyzetben lévő szülőnek meg kéne nézni, mielőtt ... baj lesz!
süti beállítások módosítása