Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2010 START!

 2010.01.01. 13:12

 

Először is Boldog Új Évet kívánok ismételten mindenkinek. :)

Hát! A mai estét egy négyesre értékelném. :)

Eltelt. Kitáncoltam magam. Leszívták a csajok minden energiám. ( Bár, ha fiúk szívtak volna le, azt jobban bírtam volna és jobban is örültem volna nekik! XD ;) :P) 3 körül elindultunk haza Hugival és a barátjával. Kapuban Elbúcsúztunk egymástól, még egyszer Boldog Új Évet kívántunk egymásnak, nagyölelés Hugival és go tetélni. :)

Kezdem akkor az elejétől. :) 19-től átugrottam Hugéiékhoz, (a szomszédba :) ) ott bemelegítettünk majd megindultunk a buliba. Nem volt egy nagy valami.Voltak fiatalabbak, idősebbek, de a mi korosztályunkat csak mi képviseltük. Mondtam is Huginak, h remélem jövőre pesten ünnepeljük a szilvesztert. Legalább is Én mindenképp ott szeretném, úgy tervezem.

Szinte egész este táncoltam. Szó szerint rongyosra táncoltam magam, amik meg is látszottak, a party fotókon, melyekből fel is került egy pár darab a facebook-kra. :) Ahogy ma visszanéztem őket, némelyiken nagyot lestem, h h meglátszott rajtam a pia hatása. XD Am nem rúgtam be. Inkább csak úgy fejezném ki magam, h beittam rendesen, de berúgni nem rúgtam be. XD Bizonyítja ezt az is, h este nem forgott az ágy, s nem vagyok másnapos, csak fáradt. De az nagyon! Megírom ezt a bejegyzést és fekszek is le.

Szo! Hol Hugival, hol Livivel, hol Hugi anyukájával táncoltam, hol mindegyikőjükkel egyszerre. XD Am szarul kezdődött a buli, mert ahogy elfoglaltuk a helyünk. ( A legjobb helyet kaptuk, ahol van ablak, s tudtunk néha friss levegőhöz jutni, s onnan mindent beláthattunk. ) Szo mikor beültünk eszembe jutott Jé. Rám tört egy kellemetlen, kicsit feszült érzés, na meg hiányérzet is…

Aztán felkaptam a kabátom, kimentem és felhívtam. Sokat csörgött, s közbe vívódtam, h már biztos részeg, vagy éppen valakivel…, s már pont leakartam tenni a telefont, mikor felvette. Nagyon kómás volt a hangja. Beteges. Gyenge. “Gergő te vagy az?” Ezt úgy kérdezte, mint egy haldokló. ( Most is gombóc nőtt a torkomban ,s küszködök könnyeimmel…) Megkérdeztem, h mi van, alszol, v mi baj van? Hát kórházba került szegénykém. Szerda este rosszul lett, s bevitték a kórházba. Éppen felkeltettem. Nagyon rossz volt. Nem kívánom senkinek azt az érzést, ami akkor éreztem. Az élettől is elment a kedvem. Beszélgettünk egy kicsit, de a hangja is….

Ah… Aztán búcsúzásnál meg elakadtam, h most így kívánjak neki “ Boldog Új Évet”? S csak annyit mondtam neki, h szorítok érte, gyógyuljon meg mihamarabb, s legyen boldogabb éve! Hugi észre is vette rajtam egyből, h mi van. Ő ismeri Jé-t. De aranyos volt, mert segített. Elvitt táncolni, meg ittunk, s kb 1 óra után, sikeresen krázták a fejemből. Bár nem egészen, mert mindig eszembe jutott, de próbáltam ezt nem mutatni a külvilág felé.

Beszéltem az este Xaviér-al is 3-szor. Egyszer éjfél előtt, éjfélkor és utána, míg sétáltunk Hugiékkal hazafelé az esőben. Jó vele beszélgetni, mert… jó… Egyszerűen jó, megnyugtató és kész. Az este folyamán vagy 4-5-ször is próbáltam hívni a Drága jövendőbeli lakótársam Dávidot, de nem volt elérhető! Jót mosolyogtam is magamban az este, mert mondtam is magamban, mikor nem vette, fel, h nem elérhető a kis buzija, mert buzul a buzi bárban! XD Alterban ünnepeltek barátjával, s kíváncsian is várom a story-t, h mi volt. Irigylem a kis rohadékot, (meg szeretem is azért! XD ;) :P ) mert 3 napot töltött Pesten barátjával. Remélem “kiélvezték” ezen 3 nap minden egyes percét! ;) :P (K) Bár Dávidot ismervén nem kell ám Őt se félteni! XD ;) :P ( Virtuális nagyölelééés neki ezúton is!) (K)

Aztán felhívtam a kis aranyos (volt) Blogger fiúmat is, aki olyan drága volt! Be volt már rúgva, de így még aranyosabb volt a Drága még így telefonon keresztül is. :) Ő éppen akkor ált sorban az Alter előtt állítólag. Jövőre jó lenne ott egy közös nagy talit szervezni, blogerekkel, olvasókkal stb… Hm? ;)

Na! Szo ennyi volt az esti bugi-bugi… :)

Most lépek, szundítok egy kicsit, mert nagyon zombi vagyok. Majd este msn-en tal, akivel tal, s pletyizünk! ;) (Igen Dávid, Xavier és Blogger fiúm, itt rátok is erősen, s különösen gondoltam, de a többiekkel is szívesen csevegek, bár lehet kicsit lassabb lesz a visszacsatolásom, de válaszolok!) ;) Ahogyan a levelekre is, mert látom írtatok, csak energiám nincs még hozzá, de estére írok! :)

Lesz anyumról is egy írandó cikkem, de azt is majd később. Tanulni is kellene… Jajj….. :/

NA!

Csók!

Rion ;)

(K)

 

Címkék: vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr311636836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása