Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

News

 2009.12.29. 13:05

Az American Idol felfedezettje nem kér bocsánatot a melegcsókért

 

Az American Idol második helyezettje ott emelte melegcsókkal az est fényét, ahol Jennifer Lopez elvágódott: az American Music Awardson [1]. A rendezvényt élőben közvetítő ABC csatorna számtalan kritikát kapott a sugárzásért, mentségül annyit tudtak felhozni, fogalmuk sem volt, hogy Lambert mire készül. Azt a homoszexualitását nyíltan vállaló énekes sem tervezte, hogy meg fogja csókolni a billentyűst, ezt diktálta a hév, ami elkapta a koncertezés közben.

Az Early Show-ban Lambert úgy nyilatkozott, nem fog bocsánatot kérni a tettéért, ami szerinte csak azért váltott ki akkora felháborodást, mert homoszexuális. Hozzátette, egyéb 18 éven felülieknek való megnyilvánulások is voltak a show alatt, de azért senki sem szólt. Lambert kifejtette, nem vette figyelembe, hogy az élő közvetítést akár gyerekek is láthatják, de szerinte a szülők feladata odafigyelni arra, hogy a gyerek mit néz a televízióban este 11 órakor – írja a Fox News.

 

Címkék: pletyi

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr931630255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Popov 2009.12.29. 20:40:13

Én ezt bírom h "gyerekek is láthatják a műsort meg minden"(Mintha a melegek betegek lennének, s egy gyerek attól lesz meleg, ha ilyet lát)...de elmondanám 4x néztem meg a videót egymásután mire felfedeztem azt az ominózus csókot. Mire sikerült ötödjére elkönyvelni, hogy akkor "az volt az ami a cikkben említve van"...Viszont a legdurvább, hogy én azt hittem először egy csajjal smárol. Egyszerűen alig lehet eldönteni most az fiú-vagy lány-e?! Kb. 8-adik megnézésre sem tudom egyértelműen eldönteni, most mi is van, mindegy fogjuk rá: 'egy pasival smárolt!'És?! Észre se vették sztem sokan ha nem mondják:D...

angel.o · http://gondolatraktar.freeblog.hu/ 2009.12.29. 23:16:57

Áhh, ez smafu ... ami sokkal érdekesebb, hogy az ominózus csók alatt is szól a dalos pacsirtánk (amúgy nem túl jelentős) hangja! Azért egy ilyen volumenű megmoccanáson akár élőben is nyávoghatna a kis drága! Amúgy nem is értettem, miért pont a billentyűssel, mikor ott az a sok helyes tánci-mánci fiúcska ... Na mindegy! Nem kell nekem mindent érteni, igaz?

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.29. 23:34:13

Igen! :)
Mintha, csak én írtam volna ezt a komit. XD
Viszont most továbbra se nézem fiúnak azt a(z)... embert... :)

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.29. 23:35:38

@angel.o:

Hát gondolom azért a billentyűs, mert a helyes tánci fiúcskák már megvoltak... ;)

angel.o · http://gondolatraktar.freeblog.hu/ 2009.12.30. 00:29:53

@Rion-Gay: ... vagyis hogy ki volt meg kinek??? Kislááány ... vigyázz, el ne hibázd ... (Kedves Hallgatóink! "Dalolni jó!" című műsorunkat hallották!) :oD

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.30. 11:12:05

@angel.o:

Hát az énekesnek volt meg a táncos fiúk! :)
Tetszik érteni Kedves? ;) :P
süti beállítások módosítása