Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

“Mi van? Mi van? Mi van?!”

 2009.12.27. 15:41


- ÁÁÁÁÁ!!! Geryyyyyyyyy!!! – sikított fel Réka

- What a fuck?!- válaszoltam a megdöbbenéstől, s tátott szájjal néztem a bárpult irányába, ahol elkezdett hullámozni a tömeg.

Sikítás, ordibálás, sörösüveg törés, asztal, szék borulás, emberek a földön. Csitt-csatt, piff-paff…

- Ijjjjjjjjjjááááááááá! Bunyó van dicsak Buksi! – jött a válasz

- ÁÁÁÁ! Tök izgiiiiii!

- Oh my gooooooooooooooooooooood! XD

Nevettünk össze!

- Hűha! Baszod! Ezek erre jönnek! – Kiabáltam oda Rékának a nagy zsivajba, s megfogtam a kezét, s egymáshoz húzódtunk.

- Fussuuunk! XD – Majd megint összenevettünk.

Aztán tettünk hátra 2-3 lépést, többet nem, mert nem tudtunk a látványtól szabadulni. XD

Hajjjjjjjj! De nagyon jó volt! Szo pont szünet volt, mert a 2 személyes zenekar is ment “tölteni”. ;) Az okát a mai napig nem tudjuk, h miért lett tömegverekedés, de nagyon izgi volt! XD Pont olyan volt, mint a Tv-ben! XD A Bud Spencer-es filmekben! XD

Sörös üveg széttörik a fejen, dől az asztal, borulnak a székek, törnek a poharak, s elkezd hömpölyögni, tengerként hullámozni a tömeg. Ordibálás, sikítás, veszekedés, Magas hangok, mély hangok! ÁÁÁ! Nagyon jóóóóóóóóóóóóóó vooooooooooooooooooooolt! XD Jó persze akkor és ott is nevettünk, de nagyon féltünk! XD Tök sey bitch volt az is, ahogy Rékával összebújva szorongattuk egymás kezét. ( Most így visszagondolva nem is tudom melyikünk félt jobban?! XD)

Aztán szaladtak az emberek. Valaki el a tömegből, valaki be a tömegbe, valaki ki az épületből, valaki be! XD Tiszta vicc volt! Kár, h nem vettük fel! XD 1-2 perc után sikerült valahogy szétválasztani a verekedőket, kiket kilögdöstek az ajtón.

- ÁÁÁÁÁ! Újra, újra, újra!!! –Kiabálta Réka a fülembe örömmel az arcán, s tapsikolva a két kezével.

- ÁÁÁÁÁ!- Én meg kiabáltam vissza neki ijedségemben!

- Mit ordibálsz már! A frászt hozod rám!- morogtam rá.

- De hülye vagyok!

- Tudom!

- Itt volt végig a fényképezőgép a kezemben, s nem vettem fel!

- Na bazz! Te tényleg hülye vagy! XD

Aztán a bent lévők elkezdtek kifelé szaladni.

- Mi van, mi van, mi van? –Kérdezte Réka

- Nem tudom! Biztos kint bunyóznak!- azzal kiszaladtam én is a tömeggel, Réka meg utánam

- Várjáááááááááááá meeeeeeeeeeeg! Ne hagyj itt!!!

- Gyere mááááár!

Kiértünk az udvarra, s láttuk, h nagyon keményen verekednek odakint 3-an, s közbe kiértek a fő útra is és ott folytatódott a verekedés, a tömeg meg csak nézte őket nagy megdöbbenéssel. Aztán odaszaladtak a verekedőkhöz fiúk, lányok vegyesen, s szétszedték őket… A lányok meg magas ripákolós hangon kiabáltak, h hagyjad máár nem hallod, nyugodjál már le!

Szétszedték őket, vége lett a verekedésnek azzal mindenki bement, s folytatódott az élet tovább, mintha mise történt volna! Mikor beléptem az ajtón, hangosan felnevettem s elüvöltöttem magam, h; Boldog karácsonyt emberek! XD Nem, h bunyó karácsonyig, de még az utánn is! Erre sokan felnevettek, páran lehülyéztek, valaki meg azt tanácsolta, h inkább igyak még egy kicsit! XD

Megtehettem, mert ugye a helybéliek ismernek, törzsvendég wok, meg bátor voltama piától, meg én se voltam már akkor teljesen 100! ;) Ittam össze vissza mindnet. Kezdtem, 2 jégerrel, wishkey energiaitallal, édes fehér bort, citromos Gössert, meg mit tom mik voltak a végén már ott az asztalon. Tuti fejre álltam volna, ha nem táncolok, de táncoltatnak szinte egész este. Szeretnek velem táncolni a csajok, mert tudják, h tudok. Persze leginkább az én korosztályommal táncoltam, azok is nagyobb része volt általánosos osztálytársaim. Szo a kitáncoltam magamból a piát, s így nem volt semmi bajom csak néha éreztem, h szédülök, főleg, ha peregtünk körbe.

Szo a beszólásom után leültem Réka mellé, s töltöttem én is. XD Hát mondom erre inni kell! XD A hülye Réka meg elkezdett megint tapsikolni, s vigyorogva kérdezte, h mikor lesz legközelebb buli? XD Am úgy volt ugye, h Anettal megyek, de Ő még várt a pasijára, s így Anett húgával mentem el a buliba. Anett azt mondta, h fél óra múlva jön. A fél órából 2 óra lett. XD Fél 10-re értünk a buli helyre, s útközben még Lívi is csatlakozott hozzánk, de már nem volt helyünk! 21:30-kor bazz! Máskor ilyenkor meg alig vannak emberek! Volt egy sarokülő, ahol csak egy kis csikfasz tini ült, s szépen megkértem, h legyen kedves átadni a helyét a hölgyeknek. ( S persze ezáltal nekem is.) :)

Réka később csatlakozott hozzánk. Ő Livinek a barátnője. Pesten tanul és lakik albiban. Nem nagyon ismertem, szo elkezdtünk haverkodni, s nagyon jó összemelegedtünk. Aranyos kis csajszi. Stylist-nek tanul esti tagozaton, ami engem is érdekel, szo volt téma. Meg feljöttek a melegek is és mondta, h szereti őket, mert olyan kis cukik. Na! Ettől a ponttól “valamiért” már tudtam, h na megvan az esti barátnőm! :) Szo vele meg a pia hatására is mertem buzulni, s kicsit feltudtam szabadulni. Néha néztek is a többiek, meg később Anették, mikor megjöttek, h h elvagyunk, meg milyen képeket csinálunk, meg h buzulunk közösen, de a pia hatásának is betudhatták. :) Mert Réka hozott fényképezőgépet s minden féle hülye képeket csináltunk. Bandzsítottunk, csirke szájat, boci szemeket kreáltunk, szo nagyon elvoltunk. Legalább gyúrtam a hasizmomra is, mert fájt a hasam a sok nevetéstől. XD

Szo nagy meglepődésemre szó nélkül felállt a kis tini srác, s elment. Oh mondom, mit tesz a szép kérés. :) Mire jó a kommunikátor szak! XD ;) :P Szo jó volt a buli. Persze magányosnak éreztem magam, h nincs velem “úgy” senki. Volt 3 helyes srác, de az egyiknek NAGYON szőrös volt a melle… Fuj. Te kis rosszfiú! ;) XD :P Pedig nagyon helyes volt. A helyes srácoknál szinte mindig van valami bibi az a tapasztalatom. Vagy szőr probléma, vagy méret, vagy a belsővel van gond.

Nah! Elkalandoztam…

Persze nemegyszer kivoltam akadva a heterókon! Volt bassz, aki beállított melegítőben! Jól ki is röhögtük Rékával. Anett meg is kérdezte, h mi vaaaaan? Mikor meg megmondtam neki, h min nevettünk, nagy megdöbbenésemre, azzal védte a kis csávót, h csak benézett!

- Na de Anett!- szóltam rá rosszalló szemekkel, nem is leplezve rosszallásom, s megdöbbenésem!

- Jaj de… kényes lettél már! Mi van veled? Úgy megváltoztál az elmúlt hónapokban!

- Most mi van?

- Az, h teljesen megvagy bolondulva szeptember óta! Persze, ami nem rossz, mert aranyosabb, lettél…. csak…

- Csak?

- … csak… olyan túl városias lettél!

- S ez baj?!

- Neeeem dehogy! Csak öltözködésben, viselkedésben, beszédben, testbeszéded, terén olyan… olyan… finom lettél! Ok, h Egerbe, v Pesten v máshol így öltöznek, viselkednek, de vidéken ezt ferde szemmel nézik!

- …

- Ha papucsban jött volna be a csávó,akkor se lett volna semmi, mert vidéken megteheti!

- Na látod! Ez az ami miatt, egyre jobban utálom a vidéket! Olyan igénytelenek, bunkók, némelyek büdösek, erkölcstelenek, h rendesen húzom a szám, ha a közelembe kerülnek! Nézd meg azokat a hülyéket is! – böktem a fejemmel a tánctér felé, ahol részeg nagy testes 30 évesek, kinéztek vagy 45-nek s egymás kezét fogva vonaglottak, táncoltak részegen… – Benned nem kelt vissza teccést? Nézd meg milyen igénytelenek! Ráncosak baz 30 évesen, beesett a szemük, stb, stb…

- Na látod Gergő! Erről beszéltem!

- Hát őszintén sajnálom. Egyelőre a fiatalságodnak tudom ezt be. Ha felkerülsz majd te is Pestre, majd máskép látod te is a helyzetet….

- Lehet. De most ne sértődj meg, csak őszinte voltam ,s így érzem.

- Jaj ne légy már hülye! Dehogy sértődöm meg. Most így gondolod, elfogadom kész…

 

Meg voltak ott tinik is, akik olyan feltűnően néztek, h nem csak én jöttem zavarba de még Réka, meg Lívi is, kik mellettem ültek! Ők is felvoltak háborodva, h a kis csitrik!… :) Hülyültek is, h nem vagyok véletlenül pedofil, mert akkor mire várok még?! XD Én meg magamban mosolyogtam, h hát pedo nem vagy csak buuuuuuuuuuzzzzzzzzzziiiiiiiiiiii! XD

Na! Regéltem netek megint! De hát, ha zajlik az élet?! XD

Persze haza egyedül mentem, mert Lívi elkezdett bepasizni, Anettnek ott volt a barátja, Réka meg ment haza kettőkor, s mondom akkor lépek vele én is. Réka nélkül úgy is csak egyedül lettem volna. Persze ha Alterben lettem volna, akkor tuti nem féltettem volna magam, de így…. ;) :) :/

Odakint Rékával 3 puszi, s nagyöleléééééééééééés! Örültünk egymásnak. Ha többet is fogok vele talizni, akkor neki simán co-znék, olyan kis ari. Csak még ki kell ismernem, h mennyire pletyis, megbízható lány…

Aztán Réka balra én jobbra fordulván elindultunk haza.

Hazafelé menet felhívtam Xaviert s elmeséltem neki a story-t. :)

Kicsit lekellene tetélni egyet, de most is csak a heterós msn-emen vagyok bejelentkezve, s ott is írnak ketten, s még fel se metnem ma még a búúúzás msn-emre...

Pedig Csabival is akarok pletyizni, mert ő meg az Alterben volt, s szeretek hallani meséket az alterről. :)

NA! Nem hiszem, h ma fogok már írni! Sokat írtam most!

Majd jelentkezem.

Csók!

Rion ;)

(K)

Címkék: vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr561626262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angel.o · http://gondolatraktar.freeblog.hu/ 2009.12.28. 20:42:06

Huh, jó kis buli lehetett!:o)
Tanulmány értékű, ha másért nem, legalább tudjam, ha vidéken megyek buliba, hogyan öltözzem, hogy ne nézzenek ki ... melegítő, papucs :oD ... ezen kihaltam, mint a mamut!

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.28. 21:26:50

@angel.o:

Hát na szóljá hozzá!
Kihaltam rajta majdnem én is, de inkább az ivást választottam a kihalás helyett! XD
süti beállítások módosítása