Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Anya Drága

 2009.12.27. 20:09

Mikor elkezdtünk az este beszélgetni, tudtam, h mégis fogok még bejegyzést írni! XD

Szo arról van szó, h szokásomhoz híven elkezdtem szálkásítani. Éppen a felénél jártam, s csináltam a felülést, mikor 50-nél szokásomhoz híven megpihentem. Pont ekkor nyitott be anyum. XD Szegénykém kétségbeesett, h mi bajom van, s olyan hangosan kapott levegő után, h felért egy sikítással, amitől meg én ijedtem meg. Ugyanis Ő csak annyit látott, h egy szál kisgatyában fekszek a földön, s nagyon zihálok, s izzadt a testem. XD

S kétségbeesve megkérdezte, h mi bajom van? S már mentőt akart hívni! De aztán elmondtam neki, h mi a helyzet, s így lehiggadt, s hülyeségemnek tudta be, amit csinálok, s ferde szemmel megjegyezte, h ugyan kinek akarsz  már tetszeni?!… Magamban csak annyit válaszoltam, h biztos nem neked!

Aztán megkérdezte, h mikor lehet velem beszélgetni majd. Mondom lehet most is miért? (Már sejtettem, h “meleg” lesz a téma. XD ) Hát, h meséljek a buliról, kikkel voltam, táncoltam e lányokkal, bla,bla, bla…

Szegényt kinevettem egyből, h mennyire kíváncsi. De leginkább azon nevettem, h ha majd az Alterbe megyek is ilyen kíváncsi lesz mindenre?! XD :P ;)

Megkérdezte még, h jól érezted magad a lányokkal? Mondom miért ne éreztem volna jól magam velük? Hát mert te anno azt mondtad! Ismét hangosan kinevettem, s mondtam neki, h akkor máskor jobban figyeljen oda, h mit és hogyan mondok.

- Táncoltál a lányokkal?

- Anyaaaa! Miért ne táncoltam volna?! Attól még, h buzi vagyok nem azt jelenti, h kiütést kapok a nőktől!

XD Több se kellet neki! a “ buzi vagyok” hallatán elsápadt, nagy levegőt vett, s ki is viharzott a szobámból. Pár másodpercig még mindig a földön fekve néztem az ajtó irányába, ahol kiviharzott, majd felkeltem, becsuktam az ajtót, s folytattam a felülést…

Címkék: anya

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr141626888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fredericooo 2009.12.28. 09:44:49

Sokat mosolyogtam mikor olvastam ezt a bejegyzésed, mert velem is előfordul párszor ilyen. De anyum nekem azt hitte, hogy éppen játszadozom magammal, bár nem értettem, hogy arra a pozícióra, hogy lehet azt gondolni, de ő gondolta és gyorsan kiment, azóta, ha edzem nem nagyon jön be:D:)
A lányos dolognál meg jól megmondtad neki, megnéztem volna az arcát:)
süti beállítások módosítása