Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Na kikkel álmodtam?

 2009.12.26. 14:02

Bloggerekkel álmodtam! XD

Látszik, h fanatikus blogger íróvá váltam. Minimum napi 3 bejegyzés, ráadásul még ezzel is álmodok! XD De ez szép és jó álom volt. Tegnap est lefekvés előtt olvastam captain blogját. Sajnálom, h nem tudtam elmenni a blogtalira, de jövőre remélem már sikerülni fog. Így necces volt ugye, h 87 km-re lakom Pesttől – ha Egerben vagyok akkor ez a távolság 120 km – de mivel szeptembertől Pesten folytatom életem, (reményeim, terveim szerint) így nagyobb a valószínűsége, h elfogok menni, HA kapok meghívást, s nem rugdosnak vissza az ajtóban, s küldenek el azzal, h; “Vissza mennyé!” XD

Szo olyan szépet álmodtam, h a bloggerek egy családias közösséget alkottak, minek Captain és Cube volt a feje. Hogy ki az anyuka és ki az apuka, az nálunk lényegtelen! XD ;) :P Gondolom azért éreztem ezt így álmomban, mivel ők szervezték a blogtalit. A többi, sok kedves blogger pedig a “ drága testvírek” voltak. :)

Voltak akik egy albiban laktak kettesével, hármasával négyesével. Valakinek valami gondja, kérdése volt, a többiek segítettek neki. Voltak akik össze is jöttek. (Bár családon belül ez érdekes dolog, de álmomban így volt.) Tök jó volt. Lényegében csak ennyire emlékszem. Tudom h hosszabb is volt ez az álom, mert ez volt az utolsó álmom, mikor felkeltem, de most hirtelen nem jut eszembe, h mi tartozott még a story-hoz. :)

Na most lépek, mert itt vannak a rokonok. S nagy ebéd van odalent, csak én vagyok idefent, mert vigyázok a kis Levire, ki éppen sleeping-el. :)

Majd jelentkezzem, szió.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr911624047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

979 · http://www.solinthar.freeblog.hu 2009.12.27. 00:37:36

Nem is annyira valóságtól elrugaszkodott álom volt ez, elvégre Ricsi és én bloggerként jöttünk össze (de vannak még hasonló párok).

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.27. 13:47:29

@979:

Óóó! Minő szép dolog! :)
Őszintén örülök neki! ;)
süti beállítások módosítása