Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szombati napom anyummal,

 2009.12.19. 17:45

Anyum reggelről volt idegbeteg én meg du-ra lettem az. :)

Milyen szépen kiegészítjük egymást. :)

Reggel kb 15 percig én is feszült voltam mikor, korán reggel 7.30-kor kelni kellett.

De 10 perc döglés után erőt vettem magamon, s lementem  konyhára, apum pont lefőzött egy jó erős kávét, mit gyorsan ki is öntöttem magamnak előle, még ő kint cigizett, s magamban küldtem neki egy köszi üzit. :) Majd gyorsan vissza fel is osontam a szobámba. ;)

Kis szobám van.

Szeretem, mert ilyenkor télen jó meleg van bent.

Elkezdtem iszogatni a jó erős, finom illatú kávém.

Imádom.

Kávé nélkül zombi wok.

Felöltöztem, s vissza lementem.

Anyum ekkor már idegbeteg volt...

Azt se tom min vesztünk már össze, de nem is érdekel már... :)

Apum meg mosolyogva nézete a kezemben az üres bögrét, s szinte halottam, ahogy mondta magában, h; "Megvan a tettes!"....

Elmosogattam, felvettem a kabátom, s léptünk is a vonathoz.

Mielőtt becsuktam magam után az ajtót, hallottam, h fő le az új kávé... :)

Örültem, jól esett, h apum nem mordult rám.

Am nálunk az a furi dolog áll fenn, h ha anyával vagyok rosszban, akkor apával jóban.

De ha apával vagyok fasírt, akkor anya nem támad be. :)

Mind1.

Elmentünk vásárolni Hatvanba.

Voltunk egy rakat helyen, de jó márka bolt nem nagyon van hatvanban, csak az Adidas bolt, meg egy devergo-s shop, + egy nem tom milyen nevű bolt a fő úton, ahol különféle márkájú cipők vannak. :)

Olyasmi, mint a players room...

Anyum persze benézett még mindenféle kínaiba, de megmondtam neki, h én ott biztos nem fogok venni!

Több se kellett, s már ki is tört a háború.

Kísérgettem, benéztünk, több játékboltba ajándékot venni Levinek Bátyám 9 hónapos kisfiának. Ajándékboltokba, rokonoknak ajándékokat venni.

Össze is gyűlt 2 táskányi ajándék.

Aztán go nekem cipőt nézni.

A devergo volt az egyetlen olyan hely Hatvanban, ahol Pláza feeling-em volt, s ahol jól éreztem magam.

Berendezkedés így olyan volt, mint plázákban, kedves kiszolgálás stb...

Volt 2 cipő ami tetszett, de nem télre való volt.

Az adidasban, meg sportcipők vannak, a többségük is az a rossz kinézetű kínai feelinges cipő.

Aztán maradt az a 3 bolt, ami players room feelingje volt.

Itt volt egy nagyon jó S.oliver márkájú csizma.

Meg is vettem 20 perc huzavona után.

Aztán megakadt a szemem, egy nagyon jó, sportos és egyben alkalmi beütésű fekete cipőn.

Fel is próbáltam és kényelmes volt az is, mint a csizmám, ráadásul anyumnak is tetszett!!!

Ez nagy dolog, mert ami nekem tetszik, neki nem tetszik, ami meg neki tetszik, arra meg én húztam folyton a szám...

Mivel a csizma 18 volt így sejtettem, h ezt már nem fogja anyum megvenni...

Aztán szólt az eladó, - aki nagyon kedves s figyelmes volt végig - h ha megvesszük ezt a fekete cipőt ( ami 15 volt) akkor a felét elengedik, s nem lesz csak 7 rugó.

Erre fel is virult a kis Rion hülye feje, s gyorsan átváltottam boci szemekre, miket anyumra vetettem...

Anyum szó nélkül rávágta,  h;

- Jó van! Legyen! De csak azért, mert ez nekem is tetszik!

Jupíííííííííííí XD

Aztán jött egy kis izgisebb rész a kasszánál, mert anyumnál nem volt már csak 20 rugó...

Nálam meg csak 8 rugó volt.

Aztán mondtam, h a bankszámlámról levesszük.

Aztán kis híján összeestem, mert leesett, h a pénzem már nincs a számlámon, mert elment a portfólióra.

Jaj, mondom anyumnak mit mondok?!

Aztán eszembe jutott, h az ösztöndíjt utálták már rá, szo kicsit visszatért a vér a fejembe...

Szerintem anyum észrevette rajtam az ijedségem, mert megkérdezte, h fizethetnénk az egészet a bankkártyádról nem, mert sok van rajta ugye?

- UGYE?...

:D

- Ööö! PERSZEEEE! :D

Aztán megint kifutott a vér a fejemből...

Aztán gyorsan mondtam azt mielőtt lehúzta volna az egész összeget a számlámról a nő, h csak a 7 rugót húzza le, a 18-at fizetjük készpénzben.

Anyum erre nagyot lesett.

Muszáj voltam cselekedni, mert az ösztöndíjam csak 20 rugó és nem tudom, h most mennyi van rajta... :S

Az mekkora gát lett volna, ha szól az eladó, h nincs rajta elég pénz!

XD

(Hülye vagyok! XD Vizuális típus vagyok, s ahogy írok, az egész jelenetet magam előtt látom, s most hirtelen az játszódott le előttem, h anyum szétveri rajtam a táskáját, majd rázogatva fojtogat a pénztár előtt, mikor megtudja h nincs a lé a számlámon

- "Hová költötted azt a sok pénzt te hímringyó!" XD)

De esz persze csak az én hülye poénos vizuálásom.

Anyum nem, csinálna ilyet.

XD

Csak kulturáltan, kecses mozdulatokkal elővenne egy pisztolyt a mellei közül s szétlőné a fejem. XD

Kész!

Látszik, h fáradt wok.

Na bazz!

Apum berontott a szobámba -kopogás nélkül természetesen - s közölte h;

- "Drága fiam! 7-kor te következel!...

- Én még fel se ocsúdtam úgy megijedtem, ahogy bika módjára berontott..

- Mi van?! - kérdezem tőle..

- Mi az, h mi van?! Talán tessék nem?

Sóhajtottam egyet majd:

- Tessék?!

- Mi ez a sötétség a szobádban?

( Egy 2 teamécses ég a szobámba a laptopom mellet, + még a párologtatóm  finom mézeskalács illattal - s karácsonyi zenét hallattam.)

Megfordult a fejemben, h visszaszólok egy csúnyát, h na mit csinálok a sötétben egyedül (;)), de inkább nem tettem... XD

Vagy pofon vágott volna, vagy röhögve kiment volna... :)

- Hangulatos nem?- kérdeztem szimplán vissza?

Válasz helyett azt mondta, h nézzek ki az ablakon, majd miközben távozott, az ajtóból visszaszólt, h;

- "A seprű az ajtó mellett találod!"

"Hurrey!" -.-'

Szakad a hó!

Mind1

Szo jó és rossz napom s volt.

Örülök a csizmámnak, mert megy minden nadrágomhoz, egyet kivéve.

(Hazajöttem ez volt az első, h végigpróbáltam a ruháimmal, h mihez megy, nadrágostul, kabátostul, sálastul, kesztyűstől, h lássam, milyen az össz hatás.)

Lehet buzis, de szeretek öltözködni, meg nézegeti magam a tükörbe.

Hajamat is belőttem. Megnéztem szemüvegben magam, meg anélkül és tetszett, amit visszaadott a tükör! XD

Am most bevágtam egy franciakrémest, jól megküldve sok tejszínhabbal a tetejét, meg beküldte egy bögre tejet.

Égnek a gyertyák, mézeskalács illat, s karácsonyi zene, és nektek írok.

Tök jó.

Szeretek írni. :)

Kis relax. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr391609443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xián · http://xian-gay.freeblog.hu/ 2009.12.19. 18:41:58

KV nélkül nekem sem nap a nap :)
Elképzeltem ezeket a pénztáras jeleneteket :D
(www.youtube.com/watch?v=b8Um5VHoBDQ) -a fejlövést kb így [1:45] XD
Amúgy a ruha próbálgatás és a tükörben önmagadbaveszés nem buzis sajátosság, heterók is csinálják csak tagadják :D

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.19. 19:34:37

@Xián:
"Amúgy a ruha próbálgatás és a tükörben önmagadbaveszés nem buzis sajátosság, heterók is csinálják csak tagadják :D "
Ezen a mondatodon jót nevettem.
Lehet, h vannak ilyen heterók, de én összetenném a kezem, ha a heteró férfi ismerőseim,ilyenek lenének. Vagy legalább naponta egyszer tükörbe néznének!

Pl: Csütörtökön, egyik lakótársam egy melegítő nadrágban (!) ment be az iskolába! XD
Krisztiék le is nyerítették a fejét! XD
Mondtam neki, h te meg hol voltál, hová mész, s mit keresel így itt?!
Csak pislogott, h mi bajom van, mikor jeleztem neki, ha nadrágja...
Erre jött a válsz, h nem nekem öltözött...
Erre meghúztam a vállam, s kortyolgattam tovább a teám...
Kriszti, még 5 perc után is azon röhögött, h "mackó" nadrágban jött be a gyerek... XD
Nonszensz... XD

Xián · http://xian-gay.freeblog.hu/ 2009.12.19. 22:54:34

@Rion-Gay: Huha, jó kis heteró ismerőseid lehetnek :D Jó mondjuk én sem teljesen az ismerőseimből indulok ki, hanem a csajukkal sétálgató hapikról akik lopva megnézik magukat egy kirakatban/tükörben, vagy igazgatnak ezt azt magukon.. :D

Jesszus, ez a melegítős srác szép lehetett! Mért nem mondtad hogy: "te figyu, őő brumm!!" -vagy valami ilyesmit XD
Ennél már csak azt szerettem jobban, amikor valaki edzőcipő+öltöny+valami elütő zokni kombóban jelenik meg egy iskolai rendezvényen :D

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.19. 23:21:18

@Xián:
Megnéztem a belinkelt videót!
Sokkolt.Látom sokan unatkoznak, ráérnek... :)

A mackós lakótársamnak majdnem mondtam, h hajléktalan szálóra jöttél, v főiskolába?
De aztán nem kérdeztem meg tőle, mert kicsit erős lett volna szerintem...
Persze nem akarom megsérteni ezen kijelentésemmel a melegítő forever szerelmeseit, de na!....
Ne főiskolába már!!!!
Pizsamába nem akar valaki bejönni?...
süti beállítások módosítása