Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Politika

 2009.12.18. 22:38

Várom a véleményeteket! :/

 

 

Azon filózok, h írni kellene levelet nekik, v valahonnan megtudni, h mi is a Jobbik hivatalos álláspontja a Magyar társadalom részét képző melegekkel szemben?

Nem a szubjektív helyi Jobbikos emberek véleményére vagyok kíváncsi, mert azokéval tisztában vagyok. :S

Tisztelet a kivételnek!

De a Jobbik, h viszonyul a melegekhez? Számít e a szavazatukra, s kíván-e változtatni valamin, v valamit - ami minket érint - s ha igen mit és hogyan?

Szükségem van, s nyugodtan írhatom azt, h szükségünk van arra, h tisztán lássuk, s ők is tisztán kifejtsék véleményüket velünk szemben.

Mint anno írtam, sok meleg jobbikos ismerősöm van. Sőt! Még azon túliak is vannak nagy megdöbbenésemre, de ha ők úgy gondolják, akkor tiszteletben tartom...

Szo jó lenne tudni, h mizu?! ;) :P

 

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr61607983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fekafika 2009.12.18. 23:59:27

Rion! Édeseem:). A jobbik melegekről alkotott véleményét lsd a kurucinfón:). (ott fartúrónak szokták hívni a kollégáéinkat). A jobbikra szavazó meleg legalább olyan abszurd, mint ha egy zsidó a nácipártra szavazott volna:)

krel 2009.12.19. 00:20:52

Pontosan ugyanezt akartam írni én is. Ne hülyéskedj már Rion. Ugyan mit vársz a Jobbiktól. Ilyen demagóg, álszent banda még nem volt a magyar politikában a rendszerváltás óta. A világ legegyszerűbb dolga az, hogy amikor baj van egymás ellen hangoljuk az embereket. Bűnbakot kreálunk a kissebbségekből. A Jobbik pontosan másolja a 30 as éveket, mikor hasonlóan a mostani válsághoz megerősött a szélső jobb, legyen szó akár a Hitleri Németországról, A fasiszta Mussolinirol vagy Szálasi bandákáról. Hogy ez hová vezet azt már te is jól tudod. Sőt neked aztán még jobban tudnod kell.
Jó éjt! :)

krel 2009.12.19. 09:30:19

Ez pedig a Jobbik 2006-os, közvetlenül a választások előtt kiadott nyilatkozata. Idézet:
"Ne kelljen végre pusmognia a nemzeti oldalnak,virágnyelven fogalmazni, nehogy megsértse a balliberális média álságos érzékenységét! Ha a Harmadik Út bejut az Országgyűlésbe, akkor mi törvényi eszközökkel betiltatjuk a melegfesztiválokat, a másság deviáns kultuszát, s ehelyett a hagyományos család egészséges eszményét helyezzük előtérbe. A szabadosság vadhajtásait határozottan le fogjuk nyesni! Ígérjük, hogy az SZDSZ politikusai rosszabbul fognak élni, mint négy éve!"

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.19. 15:34:11

:S

Igazatok van.
Én ezekre a kommentekre azt mondom, h elfogadom, megértem véleményeteket.
Mindegyikőtök lényegében a minket, melegeket érintett részről nyilatkoztatok.
Viszont én - mint vidéki - nézem, s látom azt is, h mi zajlik vidéken, s tudom, h ahhoz kell a Jobbik, h rendet tegyen, mert ez a tutyi-mutyis, Fidesz - Mszp rivalizálás nem oldott meg semmit az elmúlt 20 évben. Sőt!....
Rem ezzel egyetértetek.
Bár megértem azt a Pesti lakost is, aki nem mozdul ki vidékre s nem éli át azt, amit nekünk kell...
Nem hiába fogok én is felmenekülni Pestre...
Bár egyes kerület(ek)ben ott is vannak nagyobb számban veszélyes elemek...

Meg kell az is, a h politikusakat is elszámoltassák.
Sok mindent figyelembe kell venni, mikor szavazásról van szó...

De hangsúlyozom, h teljes mértékben megértelek titeket is.

Vélemény?

krel 2009.12.19. 20:40:36

A gyűllölet keltés nem rend teremtés. Amúgy vidéki vagyok. Ez ne legyen már szempont.
süti beállítások módosítása