Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ajándék a lányaimnak

 2009.12.17. 17:58

Ez a 3. cikkem, mit ma felteszek. Ezek ilyen különálló, rövid cikkek. Még mindig vonaton ülök.

Csak Menetközben már átszálltam Hatvanban. 

Szo!

Adtam egy kis karácsonyi ajándékot Krisztinek és Timinek, a „jányaimnak” 

Jó barátaim, s tudják is rólam, h mi a helyzet.

Jól érzem velük magam. Sokat nevetünk. Főleg Krisztivel! 

Bolondok tudunk lenni, – konkrétan minden nap – de hát, ha jól érezzük magunk, miért ne?

Ma is, jó kedvünk volt.

Erre Timi beszól, h most miért ilyen jó a kedvünk?!

Ez a zh után volt.

Kis csend lett.

Erre mindhárman egyszerre elröhögjük magunk, h olyan hülyék vagyunk, h még akkor is jó a kedvünk, mikor nincs is okunk rá, h jó kedvünk legyen! :D

16:15-van és már sötét! :S

Am olyan hűvös van a vonaton. Valahonnan jön be a hideg.

A vasút színvonala is visszafelé fejlődik csak.

Óóóóó!!

Milyen helyes srácot látnak szemeim a vonaton… 

Mondom én, h megéri vonatozni! ;)

Szo!

Adtam kis angyalkát a lányoknak…

Úgy örültek nekik.

2 Puszit is kértem cserébe. 

Meg mikor du elválltunk, akkor is 2 nagy puszit nyomtunk egymásnak.

Krisztivel jól meg is szorongattuk egymást. 

Erősen hajlottam afelé, h megfürdetem őket, de az utcán nem akartam már…

Bár felhívtuk már magunkra többször is a figyelmet az utcán az elmúlt másfél évben, de mind1…

Közös fotót is akartam csinálni, de a nagy rohanásban elfelejtettem.

Majd, HA (!) sikeresen elvégezzük ezt a sulit, akkor veszek, csinálok nekik egy búcsú ajándékot.

Szeretem őket nagyon. 

Kíváncsi leszek, h anyumat milyen hangulatban találom majd otthon. :/

A héten csak egyszer beszéltünk telón, ahhoz képest, h minden nap szoktunk…

De ha egyszer Ő sem hívott!...

Ugyan annyi neki is!

Majd azt nem tom még, ha a bukás lehetőségét, h adjam le neki… :/

Na!

Mára (szerintem) ennyi.

Majd holnap jelentkezek.

A héten nem voltam Pesten, meg nem is leszek.

Ez a hét nagyon leszívta az energiám, s az összes időm elvette…

Pihenek, meg készülni is kellene (puska) marketingre…

Am meg nem tom mi van velem.

Mikoritthon vagyok, akkor Egerbe vágyom, mikor meg Egerben vagyok, hazavágyk! :S

NA!

Majd jelentkezem! :)

CSÁKÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁNY! XD

Rion ;)

(K)

 

Címkék: vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr291604956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása