Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Suli :S

 2009.12.16. 22:45

Holnap (Pénteken) egy nagyon fontos zh-m lesz.

Már meséltem erről.

Dear tanárom órája. A "dear" tanárnénié.

Mondtam anno, h egyes lesz. Úgy is lett. Nem ért váratlanul.

A csoportból, csak 3 embernek ment át belőle. XD

Ma du megszerkesztettem már végre a sajtómonitoringom.

36 oldal lett.

Holnap kinyomtatom, s leadom azt is a Dearnek a bibliográfiával együtt.

Ma sajnos szo csak este volt időm tanulni erre a fontos zh-ra.

De nagyon álmos, fáradt wok.

Szo most csak ennyit írok.

Majd holnap (csütörtök) du már otthon leszek,s lesz időm végre már írni, mert már csak kedden lesz legközelebb egy lazább vizsgám...

Csak egy kettesre sikerüljön a holnapi napom! :S

Szorítsatok 10-től!

:/

Jajjj de idegeskedek miatta, mert, ha nem sikerül, akkor lehet buktam másfél évet, mert nagy jelentőségű, alapozó tárgyról van szó...

De pozitívan gondolkodok még így fáradtan is. :)

SZORÍTSATOK! :S :)

Csók!

Rion

(K)

 

Címkék: vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr91603386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xián · http://xian-gay.freeblog.hu/ 2009.12.17. 03:20:05

Szorít, szorít -huh már vörösödik a fejem :)

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.17. 18:47:33

Szét ne robbanjon a fejed a nagy szorítástól! XD

Nem koncentráltál eléggé!
Vagy a "Dear" Viszlay kifogott rajtad és a szorításodon! XD ;)
süti beállítások módosítása