Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szülinap

 2009.12.13. 16:41

 

 

Ma van papám 75. születésnapja.

Du. voltunk bent náluk, s felköszöntöttük.

Sokat nevettem, de picsogtam is egy kicsit… :/

Picsogtam, mert szegény papám is elérzékenyült, s nem nagyon láttam még sírni, meg a hangja is más lett, s mindenki elérzékenyült... :) :/

Ők annyira más világ…

Meg a szüleim is…

50 évesek…

Rossz nagyon, mert már nem ők segítenek nekem, hanem 50 éves léttükre nekem kel segíteni nekik.

Konzervatívak, visszamaradottak, s nem nyitnak az újdonságok, a változások felé.

A telefont szinte már a földről nézik állva, úgy kinyújtják a kezüket,, s szegezik hátra a fejüket, szemüket szorosan összehúzva…

Ha meg kedvesen, finoman utalok rá, h felfedezték már a szemüveget is, akkor lemondóan legyintenek, h; „jóóóó! Kell a fenének!”

Mondom így meg nagyon sexy bitch-ek vagytok… :P

Csináltam fényképeket is a köszöntésről, s a fotózás után megmutattam papámnak a képet, úgy meg lepődött, h már kész is van?!

….

Jaj, papa!....

Mind1!

Én is leszek szerintem még öreg…

Ha megélem…

 

Mobilt kapott születésnapjára. XD

Mamám már tavaly kapott karácsonyra. XD

Kész…

75 évesen ezt is megérte…

Olyan furcsa gondolatok jártak a fejemben, mikor fotóztam, h lehet ezek az utolsó képek róla.. :/

Öreg már, s meglátszik rajta, megvannak a nyűgjei.

Nehezen is megy meg minden…

De a bort azt tudja inni! :D XD

Ha meg mamám szól érte, akkor meg jön a jól megszokott válasz, h;

-          „Ebbe van az élet meg az erő!”

Mamám meg visszaszól – nem akarom leírni, h mit – s már kész is a vita.

Úgy veszekednek, mint a Mónika Show-ban… XD

Rion Úr meg fogta magát, s ki is ment inni valamit, mert azt a magas frekvencián zajló ordibálást, nem bírta a füle.

Mamámnak tipikus, vidéki öregasszonyos hangja van.

Jó hangos, magas, ripákolós…

Jajjjjjjj….

Aztán mikor vége lett, visszamentem, s feljött a:

-          „Csaj ven-e má gyerek?”

5 percig kellet állnom a sarat, úgy ahogy sikerrel.

Bár erős offenzíva alatt álltam, mert 4-en jöttek ellenem.

( Anyum, apum, mamám, papám.)

Mondom, falura nem hozok, mert egyből arról beszél a fél falu, meg most időm sincs stb…

-          Kivel mész akkor szilveszterezni?

-          Csajokkal….

-          Hát fogjá meg akkó egyet közülük!

-          Jóóóóóóó!...

Téma lezárva…

Mind1.

Viszont örültem, mert megszületett az újabb cikkem témája… XD

Egyből rátok gondoltam, h ezt elmesélem a „klubban”…  ;)

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT PAPA! J ;)

(K)

 

Címkék: vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr901594476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása