Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Azt se tudom mit, s hogy írjak.

Biztos magas a vérnyomásom. Ég a fejem. Zakatol a szívem, s egy kicsit remegek is!

Péntek 18:08 van

Most szálltam át Hatvanban egy másik vonatra.

Úton vagyok hazafelé.

Komolyan mondom, vigyorgok, mint egy kis hülyegyerek.

Olyan boldog vagyok!

Igazi buzi, kik jelenleg a érzelmi hullámvasútnak a tetején van.

20 perccel ezelőtt még magam alatt voltam, a portfólió miatt.

S most koppon wok!

Na szo!

Arról van szó, h…..

áááááááááááááááááá

Nagyon boldog wok!

Szétrobbanok! Alig birok írni, s türtőztetni magam!!!!!!

Szo leszálltam az Egeri gyorsról...

S egy nagyon helyes, szimpatikus srác meg felszállt a vonatra.

(Am kb szeptember óta ismerjük már egymást így látásra.)

Kiszúrtuk egyből egymást, mert én már a vonat lépcsőjén álltam lent, mikor befutott a vonat az állomásra, szo nem volt nehéz nem észrevenni.

Szo egyből megláttam, mert magas srác a drága.

Jajjjjjjjjjj tök happy wok!

Milyen rég voltam már ilyen boldog?! :D

Olyan jó boldognak lenni!

Bárcsak mindig az lehetne az ember!

De ez a gazdagoknak, a jólétben élőknek sem adatik meg mindig.

Ezt nem lehet megvenni.

Pedig ez a legértékesebb dolog a világon!

Na meg az egészség!

Szo!

Eltértem már megint a témától!

Míg leszálltam, s még ő várt a felszállásra, folyton néztük egymást.

Aztán lassan ő elkezdett felszállni, én elkezdtem lemenni a lépcsőn, s mikor utoljára visszafordultam a lépcsőnél, Ő is visszanézett!

Marhára nem figyeltünk oda, h milyen feltűnően nézzük egymást, de a tömegben ezzel mások nem nagyon foglalkoztak.

Aztán gyorsan átszaladtam a másik peronra, ahol a vonatom is állt, s ott folytatódott a stírölés!

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

Olyan helyes!

Ő nem ment be, s nem ült le, hanem a vonat peronján, vagy milyén, szo a kis előtérben, ahol felszállnak az emberek ott maradt állva.

A vonat később indult el, mert egy másik vonat késett.

Most már bánom, h mikor leszálltam nem mentem oda hozzá, s nem kértem el a tel számát.

Vagy mikor várakozott a vonat, nem fogtam magam, s rohantam volna vissza tel számot kérni.

De nem tudhattam én se, h mennyit fog bent várakozni a vonat.

Szo néztük csak egymást vagy 3-5 percig.

Persze néha azért másirányba is elnéztünk h ne legyen olyan feltűnő.

De olyan buzi wok, h megint zavarba jöttem! Már akkor, mikor közelebb mentem a vonatjához, s nagyon néztük egymást.

Ha valaki sokáig néz, akkor zavarba jövök…. 

 

 

Am most már 20:06-van, s itthon wok, csak a vonaton lemerült a laptopom.

Szo.

Mikor lemerült a laptopom, s eltettem, elkezdtem nézelődni, h ki is van a vonaton.

Mert én annyira elvakultam, h meg se néztem vannak-e ismerősök a vonaton.

Meg mindig jövök, megyek, sietek.

Pl, ma is a keletinél Hugi szólt, rám, h hová rohansz?!

Én megálltam, s kellett, kb 2-3 másodperc, még felfogjam, h kit látok magam előtt…

Hugi volt.

A tömegből csak zsutty ott volt pont előttem, velem szemben.

Annyira megdöbbentem, h szóhoz se jutottam.

Ő kinevetett, s a nyakamba ugrott.

Olyan jó volt! :)

De megint eltértem a témától...

Szo szétnéztem, s megláttam egy vasutas ismerősöm.

Filóztam egy kicsit, aztán cselekedtem.

Odamentem hozzá, s megkérdeztem tőle, h ismeri-e a srácot?

Elmondtam róla egy pár dolgot, ami rá jellemző.

(Am mindig egy aranyos, kis vékonyka kutyussal van.)

Szerencsémre ismerte, de a tel számát nem tudta, de iwiwen az ismerősei közt fent van.

Elkértem a nevét, s tűkön ültem, még haza nem értem.

Sajnálatos módon, a megadott néven nem volt fent az ismerősei közt, ahogy mondta.

Kerestem már össze vissza, levelet is írtam már 2 ismerősömnek, de még nem érkezett válasz.

Rómeón is most néztem, s nincs.

Se facebook, s myvip!…

Nem adom fel. Keresgélek még tovább randin, s pointon.

Nehogy már ne legyen fent sehol!

XXI. században élünk!!!

Am nagyon szimpi srác.

Folyton eszembe van.

Magas, vagy 190 cm, de érdekes módon nála ez nem zavar. (Annyira! XD)

Rövid haja van, mondatni kopasz, s szép nagy barna szemei.

Legalább is, ha jól emlékszem, akkor barna. XD

Leginkább egy ókori egyiptomihoz hasonlítanám.

Hasonló, ami az egyik ilyen egyiptomis, zsidók kivonulásáról szóló mesében van…

Ezt jól leírtam! XD

Am már megint nagyon rám tört a fáradtság…

Nem tudom, mi van velem, pedig már tegnap 22:30-körül már aludhattam 8:30-ig.

11 órát aludtam, s nem volt elég…

Holnap szerencsére nem kell kelni, szo aludhatok.

Viszont ma se tanultam semmit…. :S

Na!

Szo ott tartottam, h folyton néztük egymást az állomáson.

S mikor elindult a vonatja, pár métert mentem vele én is, s a legszebb az egészben, h egyszerre intettünk egymásnak búcsúzásként! 

Azt elterveztem, h majd intek neki, mikor elindult a vonat, de nem tudtam, h ugyan vissza int-e, de ez tök jó és szép volt, h egyszerre intettünk egymásnak… 

Jó visszaemlékezni rá.

Olyan szép az egész.

Am nem tom, h írtam-e már, de többször is összefutottunk már a vonatokon, meg állomásokon, s mindig figyeltük egymást.

Először nem nagyon foglalkoztam vele, mert azt mondtam, h nem szabad bebeszélnem magamnak, h néz, mert lehet, h csak pont akkor nézett rám véletlenül.

Aztán, ahogy egyre többször összefutottunk, s lopva néztük egymást, egyre inkább felkeltette az érdeklődésem.

Persze az is lehet, h most nem nekem intett. Bár fogalmam sincs kinek intett volna másnak, mikor egymást néztük, meg rajtam kívül még 4 ember volt a peronon, de azok csoportosan volta egymás felé fordulva beszélgettek.

Az 100%, itt dögöljek meg, ha legközelebb mikor összefutunk, nem kérem el a telefonszámát!

Bár rem nem kell sokat várnom, s jobb lenne, ha neten megtalálnám valahol, v valamelyik ismerősöm megtudná szerezni a tel számát…

Szeptember óta „ismerem”, s most jutottunk el oda, h végre jelezzünk is egymás felé.

Eddig csak a lopó pillantások, majd egyre nyíltabban, s hosszabban megnéztük egymást.

Az intéssel a „tettek mezejére is léptünk”…

Nem nagy durr, de kis lépés volt nekem ,s lehet nagy a továbbiakhoz…  ;)

Mondom én, h megéri vonatozgatni, ennyit utazni... ;) :D

Na ennyit már! :D

Volt ma termelés.

Holnap majd írok a pénteki napomról.

Csók!

Rion

(K)

 

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr31591289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xián · http://xian-gay.freeblog.hu/ 2009.12.12. 22:32:42

Szia! Hát ez aranyos :) Remélem sikerrel jár a srác elérésért folytatott küldetésed! :) De kár, hogy én már nem vonatozom rendszeresen..
Na, minden jót!

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.13. 11:06:12

Sikerült igen! :)

A "vonatos fiú" cikkemben, írok a sikerről. :)
süti beállítások módosítása