Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Beszólt nekem a tanár!

 2009.12.10. 17:27

 

Szerdán nagyon „jó” napom volt! :D

Nem elég, h megint 7-kor kellett kelnem, mert be kellett másznom a 8.-kor kezdődő órára, de még a tanár is rám szállt!

Ráadásul, most nem is olvasott névsort!

Duplán örültem! :/

Dög fáradt voltam.

Az én laptopomról ment a prezentáció, így netezni se tudtam közben…

Majdnem lebuktam! Lehet le is buktam.

De akkor is mi lett volna! Teszek rá!

Szo!

Arról van szó, h ez a hátterem.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Olyan szééééééééééééééééééééééép! :D

Kellemes színei vannak.

A projektor meg már rá volt csatlakoztatva a gépemre.

S mikor hátranéztem, h jó ez, pont akkor kezdett kivilágosodni a kép.

Én meg gyorsan kihúztam a csatlakozó kábelt…

Betettem gyorsan egy másik hátteret, s kész.

Azért olyan bátor még én se vagyok, h bevállaljak a nyilvánosság előtt egy ilyen hátteret.

Majd talán később.

Aztán Heni elkezdte az előadását. S néhányszor egymásra mosolyogtunk, mert ott ültem az első padban, mivel már csak ott maradt nekem hely, mivel kis teremben voltunk most.

Aztán egyszer csak beszólt a tanár, h;

„Jól van Gergő! Elegem an már magából! Nem tudom min mosolyognak Henriett-el, de engem nagyon idegesít, h pofákat vág. Túlduzzadt az Egója! Legyen szíves hazamenni!”

Vagy valami ilyesmit mondott.

Én meg szép lassan felé fordultam, s végig a szemébe néztem, még mondta.

Elnézést kértem, s maradtam tovább a helyemen.

Aztán óra után lementem hozzá, mert amúgy is mennünk kellett hozzá Krisztivel és Timivel, mivel konzulensünk! XD

( Am most vonaton ülök, megyek haza. 16:17-van, s velem szemben átlósan ül egy öreg ősz hajú öregember, de mióta leültem engem bambul komor, összehúzott szemöldökkel! :D

Teszek rá!

Szerintem nem tetszik neki, h sál van a nyakamban, s divatosan öltözködök.

Vidéken ez van. Nyomor, s zéró tolerancia! XD

Szo küldöm az öregnek Lily Allen-től a Fuck you című számot! XD ;) :P

Am helyes fiatal kallert kaptam ezen utamra. ;) )

Szo ott tartottam, h bementünk a tanárhoz.

Aztán kiküldött minket Krisztivel, h egyesével jöjjünk be!

Miután becsuktam magam után az ajtót Kriszti szembefordult velem, s egyből elkezdte kifigurázni a tanárt!

Nagyon jól tud Kriszti másokat figurázni, s egyből felnyerítettem!

Am Krisztivel nagyon összepasszolunk, mert mindketten full hülyék vagyunk! :D

Meg a ránk nehezedő nyomást, stresszt így vezessük le!

Hülyülünk, nevetünk veszettül. :D

Mind1.

Timi kijött, Kriszti be, aztán következtem éééééééééééééééén! :D

Jött a hülye beszédem a szakdolgozatommal kapcsolatban. Végig flegma, s lekezelő volt velem, de anyum után ő labdába se rúghat! :D

Anyumtól annyi pofont kaptam, h a tanár részéről ez csak arc pacskolás volt…

Aztán mikor befejeztük a színjátékot  Rion Úr előhúzta az őszinteség kártyáját, s megmondta a tanárnak, h mizu!

Már nem coming out szinten, hanem, szépen elnézést kértem, s megmondtam neki, h nem akartam provokálni, megzavarni az órát semmivel, de nem grimaszoltam, fejeket se vágtam, s úgy érzem alaptalan vádakkal illetett csoporttársaim előtt.

Hát a mosolyváltásokat mivel magyarázza?

Gyorsan elkezdett peregni az agyam, h mivel vágjam ki magam, s 2-3 másodperc szünet  után azt mondtam, h megbeszéltük Henivel, h én jelzek neki, ha túl gyorsan prezentál, s a mosolyokkal tudattam vele, h minden oké, s ő a mosolyával jelzett vissza, h; „Okés, köszi, vettem!”

Erre a tanár csendesült el pár másodpercre, s aztán nagy meglepetésemre, azt mondta, h így már értem. Rendben…

Azért egy elnézést jól esett volna, de a helyébe én se kértem volna elnézést, mert az presztízsvesztés…

Szo ez volt szerdán.

Köv cikk a mai azaz a csütörtöki napról szól majd… ;)

Csók

Rion ;)

(K)

 

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr611588617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása