Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vasárnapi ebéd anyummal :D

 2009.12.06. 15:12

Szegény anyumnak megint lenyerítettem a fejét, amitől csak még jobban felhúzta magát! :D

Történt ugyanis, h ettük szépen a ragulevest, amibe csirke darabok voltak csontokkal. ( Más néven robatott csirkeleves XD )

Anyum meg kiakadt.

Észrevettem, h a szeme sarkából engem figyel.

Követtem a tekintetét s konkrétabban a kezem figyelte.

Mikor megláttam az eredményt jót nevttem.

Ilyen vagyok. Hangosan elnevettem magam, mire apum felemelte a fejét és  kidermesztette a szemét, h mi bajom van....

 

Hát anyum azon merengett, h hogy fogom a csontot... XD

Ugyanis 2 újjal fogtam, s a "maradék" 3 újjam meg felfelé mutattak úgy, h az újpereceknél bevoltak hajolva...

Ezt most jól leírtam, de nem tudtam jobban elmondani. :D

S én ezt észre se vettem már magamon, h így fogom....

Anyum természetesen kiszúrta, s mikor meglátta, h én is észrevettem, csak a szemét forgatta, s a kajálást is abbahagyta...

Én mieg kinevettem.

 

Ahogy a tanárom is, mondta rossz a stressztűrő képességem, s így vezetem le.

Hülyülök, nevtek. Igaza van. Minidg ezt csinálom...

Szo gondolta megírom ezt, mert jót nevettem ezen az egészen...

Buzultam. Észre se vettem magamon.... :/

Kitudja a suliban is hány ilyen, hasonló jelet engedek el....

Mind1.

Nem izgat. :D

 

Na jól van!

 

CSÓK! :)

Rion (K)


 

Címkék: anya

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr431577996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása