Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 

Ma elmentünk a templomba, mert anyum testvéré volt a mise, ki 5 éve halt meg.

Olyan furi volt az egész.

Kicsit régen voltam már a templomban.

A nyáron valamikor. Mielőtt még előbújtam volna magamnak….

S furi volt melegként ott lennem… :S

Mondhatni kellemetlen?...

Nem tudom… :/

 

 

Lehangoló volt már az is, h kopp feketébe kellett öltözni.

Kimentünk az utcára, s szálingóztak az asszonyok a templom irányába.

Kicsit a középkorban éreztem magam.

Mindenki megy a templomba, csak a tűz őrző marad otthon…

Persze nem vallásos nálunk se mindenki, de ezt éreztem, ahogy megláttam, h jönnek ki a kapukból a fekete ruhás asszonyok…

Szo elindultunk mi is a templom felé, mi kb 5 percre van tőlünk gyalog.

Ment előttünk egy idősebb néni, kit régen láttam, s megkérdeztem anyumtól, h;

-           Ő dolgozik még?

-          Persze. Pesten takarít. Hajnal ötössel megy, s du 5-kor jön.

-          Pf! Megéri ezt neki? – kérdeztem.

-          Persze, h meg. Valamivel több, mint 1000 Ft-os órabérben dolgoznak.

-          Huh! Elég jó. Még én is elmennék oda takarítani. Nemhogy mennél inkább te is oda!

-          Igen, persze!- szólt be flegmán, s éreztem, h elszállt az agyvize….

Osztotta magában biztos nekem az észt, ahogy én is mondtam neki magamban a magamét.

(Ezt de szépen megfogalmaztam!) :D

Mondom, meg is érdemled sorsodat teljes mértékben.

Ha neked megéri gürcölni szalag mellett egy helyen, már több mint 10 éve, akkor csináld.

Látszik mennyire visszamaradott, földhözkötött vagy.

Azt is odamondtam még magamban, h te a középkorban egy igaz paraszt lehettél. Annyira, h még a XI. századra is továbbörökölted, ezt a megszokott, leszegem a fejem és elviselem a földhöz kötést, s azt a tudatot, h azt tesz velem a földesúr, – s most a kormány – amit akar.

A melegekről való gondolkodását meg se említem….

Aztán felböffent az is, h vajon a középkorban h élhettek a melegek?!

Lemerné fogadni, h az összes meleg, a királyiudvarban helyezkedett el…

Jó beosztásban, jó helyen.

Ők akkor is megtudtak élni szerintem. Legalább is a többség.

A maradék meg elnyomva élte életét… :/

Na!

Vissza a jelenbe!

Szo!

A templomban elváltunk.

Én fel a karzatra, anyum meg maradt lent a padoknál.

Mikor felértem, s szétnéztem, megláttam anyum, ahogy ült az öregek közt…

Hát mondom igen. Felfogásban kb az ő szintjükön vagy…

S előjött belőlem az, amit tegnap este mondott, h nem ártana, ha tudnád, h hová születtél, s kik közé tartozol!

Hát, h nem ezek közé az öregek közé az biztos!

Nem is érzem sokszor jól magam vidéken.

Nem hiába járok ki csak ritkán.

Havi egyszer elmegyek a csajokkal egy csárdás buliba és kész.

Ott jól érzem magam, mert jó a hangulat, de még ott vannak az értelmiségi alkeszok, addig feszült wok. Útálom a kocsma embereket.

Mind1.

 Megint eltértem a témától.

Régebben szerettem templomba járni, mert mindig kikapcsolódtam.

Olyasmi volt számomra, mint a meditálás.

+ Jó látni az ismerős arcokat. Magammal pletyizek is ilyenkor, h; „Húúúú, ő h megváltozott, megöregedett, de rég láttam.” stb….

Az egyházat viszont nem szeretem.

Húztam a szám most is.

Keresztelő is volt.

S oktatta a szülőket, h keresztény hitben neveljék fel gyermeküket.

Békesség, megértés, és a szeretet.

Aha….

JA!....

A buzikat meg úgy szidjátok, ahogy csak lehet!

Legalább is a mi papunk….

Meg nálunk Táltosék is jelen vannak.

(http://www.taltos7.hu/taltos/kovacs-magyar-andras-taltos-munkassaga_3462_456741.html )

S ellenük is úgy uszít az egyház, mint a nácik a zsidók ellen.

Visszataszító. Undorító…

Am furcsa volt látni azt a rituálét, ami a templomban zajlott.

Immáron több, mint 1000 éve…

Együtt énekelnek, imátkoznak, mozognak az emberek…

Úgy éreztem, mintha egy regényben lennék, mint pl a Csodaidőkben. (http://csodaidok.hu/ )

Felfigyeltem arra is, h szinte mindent Isten és Jézushoz viszonyítva magyaráznak.

Pl.: én azt szoktam mondani, h ez a sorsom.

A pap azt mondja, h Isten akarata…

Sok mindenben megegyezünk, csak másképp, mással magyarázza ő.

Hiszek istenben, de az egyházban nem, s szinte minden ismerősöm így van a vállásával.

 

Most erős lesz lehet, amit írok.

De ez az én vallásom:

Hiszek én az ufókban is (és még sok minden másban is pl szellemek, reinkarnáció stb…)

S, ha olvasta valaki a bibliát, informált az ezoterikus világban, jártas a történelemben – s most nem arra gondolok, amiket az iskolapadban tanultunk -, de elég az is, ha ismerünk 1-2 imádságot, akkor nekem ez az Istenes dolog teljesen megegyezik az ufókkal. – szerintem

Ott vannak az egyiptomi rajzok, építmények, a majákéról ne is beszéljünk – nazca vonalak stb – a rengeteg idézet, imádság – „felment a mennybe, leszállt az égből” stb, stb, stb….

Túl szép, jó és tökéletesen passzol minden, h higgyek a hülye darwni elméletben.

Persze másoknak meg az hülyeség, amit én gondolok.

Oks.  Tiszteletben tartom az ő véleményük, s ugyan ezt elvárom tőlük is.

 Szo az emberi test is annyira szép és jól össze van rakva, „működik, mint 1 gép”, hogy én úgy gondolom, h tudatosan „megterveztek” minket s a földi létet…

Hiszek abban is, h mindennek megvan maga oka, az eleve elrendeltségben, s h nem véletlenül vannak melegek, lezbik stb…

Hallottam már azt is, s a héten is volt valamelyik nap a tv-ben, h Indiában van 1 hely, ahol kis papírra mindenkinek felvan írva, meg van írva röviden az élete. S akik elmennek oda, meglepődve tapasztalják, h  igen, az stimmel, valóban megtörtént velük eddig, ami levan írva a papírra…

Mind1.

Rengeteg ilyen furcsaság van a világon. regényt írhatnék róla.

De hiszek az ilyenekben.

Sok mindenben hiszek, de nem mindenben.

Szo én ilyen vagyok.

Most megint adtam magamról nektek egy kis képet.

Valaki hülyének tart, valaki egyetért velem, valaki elgondolkozik, valakit nem érdekel…

Kész. Ilyen wok.

Érdekelnek ezek a dolgok is.

Ennyit mára!

Kíváncsian várom a komikat, véleményetek! ;)

Csók!

Rion

(K)

 

 

Címkék: vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr81577757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fekafika 2009.12.07. 00:42:14

Ééééédea a táltosbácsi a párducmintás kabiban:D Én is akarok ilyent de rögtön!!!

979 · http://www.solinthar.freeblog.hu 2009.12.07. 14:17:32

A középkorban a melegek úgy éltek, mint a heterok (sok-sok bűntudattal), ha városi polgárok voltak, akkor kiátkozva, a többséget leszarva, vagy nem éltek sehogy sem (mármint keresztény közegben).

Fekafika 2009.12.07. 18:51:56

Meg hát a középkorban maga az egyház volt az egyik legkézenfekvőbb menedékhely a melegek számára. A cölibátus révén senki nem piszkálta őket hogy csajozzanak, házasodjanak. Ennek következtében aztán az egyház legfelsőbb vezetésében is szép számmal akadtak melegek. Ennek köszönhetően olyan meleg művészeket támogattak, akik örkké tartó műalkotásokat adtak az egyháznak, így pl. Michelangelo Buonarotti, vagy Caravaggio. Elég megnézni Caravaggionak a keresztelő Szt. János című festményét, ahol nemes egyszerűséggel lefestett egy halálosan züllött arcú fiúproostit, majd a zord életű szent nevével címezte a képet. De említeni lehetne a Sixtusi kápolna freskóját is. Miután a freskó elkészült, és a pápa szembesült Michelangelo szebbnél szebb fiú tanítványainak meztelen képmásával, külön megbízott egy festőt, hogy fessen fügefaleveleket a fütyik elé:).

A középkori irodalomban is szép számmal vannak nagyhírű melegek, pl. Shakespeare. A Velencei kalmár egy szép szerelmi történet - két férfiról.

Meglepő módon szintén maradt néhány meglehetősen explicit homoszexuális irodalmi mű a középkori mohamedán világból, elsősorban Abu Nuvasz tollából, aki a 8. században élt.

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.07. 21:57:56

@Fekafika:

Wow!
Köszi az infót.
Tök érdekes volt.

Bár meg is lepődtem azon, h akiket felsoroltál, tényleg azok voltak-e.
Te honnan tudod, h ők azok voltak?

979 · http://www.solinthar.freeblog.hu 2009.12.08. 10:29:20

@Fekafika: kicsit rövidre fogtam, de arra gondoltam a középső gondolatban, hogy sok meleg művész volt, akikről tudni lehet, hogy a férfiakat szerették, és sokuk állandó harcban állt az egyházzal, miközben persze leszarta a közvéleményt. Aztán valóban ott voltak azok is, akikről te írtál.
süti beállítások módosítása