Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Királyságot! XD

 2009.12.05. 17:14

 

Régebben szerettem politizálni.

De mára már nagyon megutáltam!

Ebédelünk.

Szól a Hír tv!

Ez a csatorna is már egyre inkább ellenszenvesebb…

Propaganda tv-ez is…

Mit látok bene?

Orbán Viktort….

Na!

El is ment az étvágyam!.... XD

Főleg attól, amit mondott!

Elszámoltatják, majd a BKV-s igazgatókat…

NA!

Ettől fel is ment bennem úgy a pumpa!

Nem mondom ki, melyik kissebségi csoporthoz soroltam be Viktorkát…

Szo ellopták már ezt is a Jobbiktól, h elszámoltatás.

Még nem volt Jobbik, eszükbe sem volt ilyenekkel foglalkozni!

Most meg egyre több és több szlogent, lopnak el a Jobbiktól!

 

Tököm tele van már az össze politikussal!

Általában ilyenkor poén szinten felböffen, h a királyság szerintem jobb lenne…

Nem kellene 386 politikust v mennyit eltartanunk, hanem elég lenne csak a királyi udvar.

Nem lennének vitatkozások, annyi tolvaj stb….

Lenne egy szép királynőnk, királyunk, na meg egy szééééééééééép (meleg) királyfink! ;)

Mind1. Gondoltam elírom, ezt a hülye gondolatom…

Jó esett.

Felvannak írva nekem témák, h miről írjak ,de nem esik jól most arról írni.

Arról jó írni, ami éppen bennem van… XD

( Mondom h hülye wok, hülye gondolatokkal… ;) :P :XD )

NA!

Ennyi mára! :D

Csók!

Rion

(K)

 

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr741576207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fekafika 2009.12.06. 01:38:42

Rion! Most mar ismerd be hogy Jobbikos vagy:D

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.06. 10:55:49

:D

Háááááááááát! XD
Az úgy volt.... :D XD ;):P

979 · http://www.solinthar.freeblog.hu 2009.12.07. 14:10:10

Bár ehhez sokat tudnék hozzátenni, asszem inkább nem kezdek itt is (újabb) vitát.
süti beállítások módosítása