Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hétvége, vidéki élet 2.

 2009.11.30. 20:20


Most kivételesen jó volt otthon lenni.

Anyámra csak egyszer jött rá a dührohama… 

Jó volt, mert néha azért jól esik a csend, a friss levegő és a nyugalom.

Viszont nem teszik ez a nyomasztó idő, ami manapság ránk jár. :/

Köd, eső, locspocs, sár, ahhhhh!….

Vidéken meg különösen rossz, h a sarakat kell kerülgetni.

Figyelni kell a lábad elé, h hová lépsz.

Voltam bent az öregeméknél.


Jókat mosolygok rajtuk mindig.

Olyan különleges nyelvjárásuk, szóhasználatuk van, amit szintre csak a Mónika show-ban hallani.

(Lehetne hallani, ha nézném.)

Lehet, h az öregek azért is nézik előszeretettel Mónikát és társait, mert az ő nyelvükön szólnak a beszélő dobozban. 

Nagy csalódásomra nem kaptam „pízt”!

Anyumnak fel is panaszoltam őket.

Erre lebaszott!

-          „Miért várod el tőlük ennyire, h pénzt adjanak?! Örülj, h adnak havi 10-et az albiba!” – mondta anyum

-          „De én annak a pénznek nem látom a hasznát, nem tudok vele mit kezdeni!”

-          Nem tudsz? Majd akkor mondom nekik, h azt se adjanak, s majd meglátjuk, h hogy boldogulsz!”

-          Bezzeg mások nagyszülei minden hétvégén adnak pénz az unokáknak!

-          Nehogy azt hidd! Te meg kapsz minden 2. héten!

-          Ja! Ezer forinttal bökik ki a szemem!

-          Mások meg ennyit se kapnak!

-          Engem nem érdekelnek az olyan mások! Nem hátrafelé tekingetek én, h mögöttünk ki élnek rosszabbul, hanem előre, h a jobbak h élnek!

-          Megmondtam már, h szálljál le a földre kisfiam!

-          Miért szálljak le? Miért kellene nekem állandóan ehhez a buzi földhöz ragadva élnem? Hol van az előírva, h csak ott és úgy élhetek, ahogyan ti?! Ha majd nem sikerül az, amit és ahogyan szeretnék, akkor majd lehet leszállok. De addig nem leszek begyepesedett, földhözragadt, mint egyesek…

Na ez már hadüzenet volt! Záporoztak a szavak, repültek a mondatok, s már kész is volt a háború.

Mind1.

Számomra ez már megszokott.

Megedződtem a háború alatt…

Am most vonaton ülök.

Füzesabonyban dekkolunk 20 percet.

Annyi a cigány….

Miattuk sem szeretem a vidéket.

Tudom, vannak Pesten is, de olyan kerültbe akarok költözni, ahol nincsenek. 

Az V.ker tök ideális lenne…

Na most ennyit.

Tanulok, mert a héten 3 zh-m is lesz. :S

Vállalatok, intézmények belső felépítése kedden. – Ebből prezentáció

Virtuális óra. – Zh - Szerda

Reklámkommunikáció. – Zh – Csütörtök

CSÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓK! 

(K)

Rion

 

Címkék: vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr321564738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

979 · http://www.solinthar.freeblog.hu 2009.12.01. 12:19:53

1. Kicsit összecsapva írhattad ezt a bejegyzést, mert dupla a szöveg, és még a magadnak írt figyelmeztetés is benne maradt.

2. Ez a földre leszállás egy kicsit helyénvalónak tűnik a zsebpénz tekintetében, hiszen én például nemhogy a nagyszüleimtől nem láttam pénzt, de még a saját szüleimtől sem. Cserébe viszont vélhetőleg különb ember lettem így, mint úgy lettem volna.

3. Biztosan ragaszkodsz az V. kerülethez? Az BP. legdrágább környéke, ami nyilván az albérletek áraiban is meglátszik.

979 · http://www.solinthar.freeblog.hu 2009.12.01. 12:20:50

Ja, és 4. imádlak, amiért Ghymest toltál be zenének. Kevesen vannak, akik értékelik őket, és még kevesebben, akik ezt bevallják.

macborp · http://flamelake.wordpress.com 2009.12.01. 13:23:01

mindig utáltam, ha valakit a családjának a lehetőségei alapján ítélnek meg... ez egy orbitális faszság.

Fekafika 2009.12.01. 20:23:41

@Svityó: De azon nem érdemes vitatkozni, hogy máshogy fejlődik annak a személyisége és látásmódja, valamint túlélőképessége, aki mindent megkap amit akar, és annak aki mindenért maga kell hogy megdolgozzon.

macborp · http://flamelake.wordpress.com 2009.12.01. 21:43:17

te aazt mondod, hogy máshogy, ő meg azt, hogy különb... szerintem egyértelmű a különbség.

Fekafika 2009.12.01. 21:51:28

@Svityó: Hogy egyértelmű legyen én is arra céloztam, hogy annak fejlődik pozitívabb irányba a személyisége, aki megtanulja értékelni a dolgokat. Persze minden alól van kivétel, mert a veleszületett tulajdonságok lehetnek erősebbek, mint a szocializáció:).

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.02. 07:58:50

@979:
Köszi a komit. Jó, h szóltál! XD
Valóban siettem a cikkírással.

V. kerület helyett melyik kerületet ajánlanád akkor?

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.02. 08:00:26

@979:
Óóóóóó!

Szeretem a Ghymest!
Van tőlük nekem több szám is.
Szeretem a nép zenéket.
Meg a mulatóst is! XD
Arra jókat lehet ropni! :D

Fekafika 2009.12.02. 09:58:51

@Rion-Gay: Legjobb az 5. kerben lakni kétségkívül, én is ott lakom:). De amúgy ha belvárosi fílinget akarsz, akkor az a lényeg, hogy a nagyykörúton belül legyél. Mondjuk még esetleg a 13. kerületnek az Újlipótváros nevű része szóba jöhet.

979 · http://www.solinthar.freeblog.hu 2009.12.02. 10:47:22

Svityó: ahelyett, hogy leállnék vitatkozni, inkább csak ide idézem — ha minden igaz — Pierre Bourdieu megállapítását, miszerint "egy ember életét alapvetően határozza meg, milyen szőnyegen (avagy padlón) teszi meg az első lépéseit". Így az "orbitális faszság" jelzőt átpasszolom korunk egyik legnagyobb szociológusának.
Nem is beszélve arról, hogy a kommentemben magamról beszéltem és feltételes módban, tehát senki sem mondta, hogy aki kap(ott) zsebpénzt, az ne lehetne különb ember.

Rion-Gay: érdemes azért az V. kerületben is körülkémlelni, hátha akad megfelelő albi a megfelelő áron. Szerintem nyugodtan nézelődhetsz a metró- és fő tömegközlekedési vonalak mentén, mert úgy gyakorlatilag negyed órán belül bent lehetsz a belvárosban, az meg nem idő.

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.02. 12:07:40

@Fekafika:

Ha az V. kerben laksz, akkor kifaggatnálak, h mennyi az abli rezsivel együtt, hány szobás, hányan bérlitek? :D

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.02. 12:13:17

@979:
Szerintem nyugodtan leállhatunk vitatkozni! :D ;)

Az biztos, h ha azt csináltam volna mindig, amit szüleim mondtak, akkor kb egy átlagos, unalmas, szutykos gyári munkás lennék...

Viszont sok mindenre megtanítottak, de sok mindent el is felejtettek elmondani...

De hát az embernek is meg kell magától tanulnia dolgokat.
Ahogy növök, úgy önállósodok.
Anyu mezt érzékeli, s ezért próbál - így érzem - leláncolni.
Mondhatni magához láncolni...

Rövid távon sikeresen alkalmazza, de hosszú távon - tudja ő is - nem sikeres...

Fekafika 2009.12.02. 21:03:52

@Rion-Gay: Hát nekem ez saját lakás nem albérlet, de sztem itt is ki lehet fogni jó áron, csak türelem kell hozzá.

macborp · http://flamelake.wordpress.com 2009.12.02. 21:08:14

... az a baj a magyarokkal, hogy nem tudnak szöveget értelmezni...

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.02. 21:37:04

@Svityó:

:)

Minden népnek megvan a maga pozitívuma és negatívuma... ;)

979 · http://www.solinthar.freeblog.hu 2009.12.03. 09:36:46

@Rion-Gay: nem azt írtam, hogy a szülők utasításait kell követni, vagy nekik kell lefeküdni, ez egy másik téma. Azt akartam kifejezni, hogy ha az ember korlátozottabb mozgástérben tud csak érvényesülni, számos hasznos tapasztalatot szerezhet, ami a későbbi életében sikeresebbé teheti őt. A jobb családi körülmények (anyagi szinten) nagyobb mozgásteret adnak, és azt is ki lehet használni jól vagy rosszul.

979 · http://www.solinthar.freeblog.hu 2009.12.03. 09:38:00

@Svityó: bár ez természetesen így nem igaz, az általad használt értelemben egyet kell értsek. Annak a kommentnek a léte is ezt bizonyítja.

macborp · http://flamelake.wordpress.com 2009.12.03. 15:33:50

mint ahogy annak is, hogy te arra az idézetre hivatkozol.

Fekafika 2009.12.03. 23:30:38

Svityó, 979, ti nekm kedvelitek egymáést?

979 · http://www.solinthar.freeblog.hu 2009.12.04. 10:01:21

@Fekafika: én nem tudok arról, hogy ne kedvelném Svityót. Úgy vagyok vele, mint a többi bloggerrel, semlegesen, hiszen személyesen csak alig-alig ismerem. Az ő nevében meg nem nyilatkozhatok.
süti beállítások módosítása