Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Villám bejegyzés

 2009.11.25. 09:44

 

 

 

Sziasztok!

Suliban wok és sietek.

Tegnap bocsi, h nem írtam de sajnos a vonatokon nincs netezési lehetőség! :(

Pesten voltam. Jó napom volt.

Este meg elmentünk a lakótársakkal mélyvízbe bulizni, mert most ünnepeltük meg a névnapomat! :D

Az is nagyon jó volt.

3-ra hazértem, most 8.45-kor meg keltem.

A buliba annyi, de annyi jó srác volt...

Sokat ittam, s egynek a nagy táncolás közepette, voltak érdekes, kellemes helyzetek, bár ezt arra tudtam fogni, h "nincs hely, bocsi!" :D ;)

Nagyon jó számokat nyomattak.

Kedvenceimet:

Sexy beach

She a wolf

Inna - Hot

Sean kingston

Akon

és még sokan mások...

Szo a mai divatszámok.

Most megyek beszélni a konzulensemmel

Majd jelentkeztem.

Csóóóóóóóóók!

(K)

Ui:

Am örülök nektek.

Jó írni, s örülök, h egyre több az olvasóim száma.

A napi 45-ről 60-ra emelkedetta látogatók száma

Az oldalletöltés 300 felett van mindig, de nem tom, h az mi, de szerntem azok nem olvasók...

Valaki leírná nekem, h mi az az oldalletöltés és mi a feed?

Címkék: vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr651550876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wauuu 2009.11.25. 14:57:33

oldalletöltés = hányszor nyitják meg a lapodat egy nap.. A látogatót egy nap csak egyszer írja fel. De ha a látogató 20szor eljön az oldaladra akkor az 20oldalletöltés

A Feed meg az,hogy ha valaki hivatkozik a blodogra egy linkel.

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.11.25. 19:08:52

@Wauuu:

Értem.
Végre már tudom.
Köszi az infót! ;)
süti beállítások módosítása