Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

Mindig jön valami leírandó dolog!

 

Van nekem egy listám, - ami folyamatosan bővül – hogy miről írjak, de mindig közbejön valami… :/

 

Tegnap délután, olyan 17 óra tájékában kaptam egy telefonhívást, mikor a suliban voltam.

 

Szokásomhoz híve ültem a földszinten a kanapén, s neteztem, nézegettem a rohanó helyes-helytelen srácokat. 

 

Aztán hirtelen nagy hangosan felcsörren Lily Allen-től a; „Fuck you” csengőhangom… 

Kriszti és Timi a 2 csoporttársam, - kik tudják rólam – jót nevettek ezen, én meg szépen, nyugodtan elővettem a kabátom zsebéből az LG KP 500-as telefonom, felálltam s egy csendesebb helyre mentem.

 

Addig had szóljon a hadüzenet… ;)

 

Azt sajnálom, h nem sokan tudják, h miről és kiknek szól ez a szám…

 

Szo hívott Dávid a Diamond Rivercast ügynökségtől.

 

Mondta, h hiányuk van a fiúkból, van sok megbízásuk és szeretne velem együttdolgozni…

Örültem neki. Eddig, ahogy nektek is írtam, bizonytalan voltam, h menjek-e vagy sem…

 

De most eldöntöttem, h megyek.

 

Mivel hívott, így ki is használtam a remek lehetőséget, és kifaggattam.

 

Hogy működik ez az egész, mennyit kapok egy fotózásért, mennyi ideig tart, van e esélyem, lehetőségem, h kapok megbízást, s visszatérül a 85 000 ft-om, mit a portfólióért kiadok?...

 

Dávid azt mondta, h biztos benne, h visszatérül és h fognak alkalmazni, mert jó alkalom van stb…

 

Hülye buzi vagyok, s akarva akaratlanul is előjöttek az előző évben tanult meggyőzés módszerei…

 

„Mondd azt, amit hallani akarnak!”

Na persze az is lehet, h ezeket csak én beszélem be magamnak, de ekkora pénzkiadásnál, szerintem természetes, h rizikózik az ember...

Ráadásul én nem vagyok egy ambiciózus, kereső ember szo még növekszik a para…

Útálom a parát, s magamat se szeretem ilyenkor… :/

De így, h már felhívott Dávid, s ezeket elmondta, így sikerült meggyőznie.

Jövő hét pénteken 10-re megyek a Révai utcába…

Már a gondolattól kicsit most izgulok… :/

Hogy lesz, mint lesz, h fog sikerülni, milyenek lesznek a képek, mennyi jó sikerül, h fogom bírni, ahhh….

De minek rágódom ezeken?

Majd ott alakul s kész!

Spontaneitás!!!

Stresszelem magam fölöslegesen!...

Jövő hét kedden meg majd a pénzt viszem.

Kellemes lesz annyi pénzel utazni… 

Igaz van nálam mindig gázspray, de nem nagyon nyugtat meg! :D

Szerintem majd csak pesten veszem le a bankkártyámról.

De hogy hol???

Szerintem majd úgy fogok remegni, mikor a bank automatáról leemelem ezt az összeget s a pénztárcámba teszem, mint egy… … rezgő… ööö…telefon… ;) :P

Bár lehet írok egy levelet Dear Dávidnak, h bankkártyával lehetne-e náluk fizetni.

Kellemesebb lenne… 

Ma megyek Pestre.

Meg pénteken is megyek.

Ahogy szoktam.

Menetrend szerint… 

Most konkrétan a füzesabonyi állomáson dekkolunk…

11:08 van

13:03-ra érkezem.

+ Pár perc – protokolláris – késés, ahogy azt a Máv-Start Zrt-től megszokhattuk. :S 

Rohanok, jövök, megyek állandóan.

Van, mikor azt se tudom, h hol leszek 1 óra múlva, nem h azt, h holnap mi lesz velem…

De szeretem ezt a pergős – de sajnos (még) nem pezsgős - éltet.

Bár néha sok.

December 19.

Vizsgaidőszak kezdete.

11 tantárgyam van.

Ha minden jól megy, akkor kb csak 5 tárgyból kell vizsgáznom a többi elővizsgával, zh-kkal rem sikeresen megírom.

Most viszont abba is hagyom az írást, mert elkezdek tanulni a jövő heti Reklámkommunikációmra.

Meg „Hogyan írjunk szakdolgozatot” is olvasnom kellene… :/

Meg prezentációt készíteni keddre, reklámanyagot csütörtökre, etc, etc, etc… :/  :S

Na!

Majd jelentkezem!

CSóóóóóóóóóóóóóók! 

(K)

Rion ( Rion ne ríííjjon!) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr71550369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása