Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Play és jó olvasást! ;) 

 

Megdöbbenve olvastam, a Metropl újságban, h - idézem – „A második legtöbb szavazatot( 10,53 százalékot) Takács Krisztián, a Jobbik Magyarországért Mozgalom jelöltje kapta. Harmadik az MSZP-s Balogh Csaba lett, ő a szavazatok 4,64 százalékát kapta.”

Hát nem is tudom mit írjak…

Bizonytalan vagyok.

Örülök, mert végre egy ÚJ és MAGYAR párt van felemelkedőben.

Tetszik a programjuk.

Elszámoltatás, felelősségre vonás, előállítás na meg persze a cigánybűnözés megállítása! + a többi, mert igen jól kidolgozott programjuk van…

Remélem a Fideszt is gatyába rázzák majd…

Belőlük épp úgy elegem van mint a többi 3 ( MSZP, SZDSZ, MDF ) pártból…

Viszont tartok is a Jobbiktól.

Végül is eddig semmi sértőt nem mondtak rólunk hivatalosan.

Ellentétben pl egy Fideszes képviselővel, aki az idei szeptemberi meleg felvonulás napján tartott sajtótájékoztatót, s azt merte mondani, ha melegek betegek, s gyógyítható ez a betegség…

Szerintem Ő is csuklott utána 1 héten keresztül, mert nekem 7 napba biztos bele tellett, míg lebírtam nyugodni, úgy meg jegyzetem, s felidegesített ez az eset…

+ Gondolom, h mások is megemlítették egy párszor a jó édesanyját…

Igaz. Hozzá kell, h tegyem azt is, h a Fidesz felhívta a médium figyelmét arra, h ez ne ma Fidesz hivatalos álláspontja. Ez csak egyik képviselőjük nyilatkozata…

És?

Akkor is engedték, h ilyet nyilatkozzon, s elsősorban Ő, mint Fideszes képviselő állt a sajtó elé, s mondta el véleményét…

Ezzel előttem (is) minősítették a pártot!


A Jobbik hivatalos álláspontjára is emlékszem.

Vona Gábor nyilatkozott a tavalyi meleg felvonuláskor.

„Tisztán emlékszem, h azt mondta, h mi nem a melegek ellen vagyunk, nem rájuk haragszunk.

Ők nem tehetnek róla, h ilyenek, de a magánéletük a 4 fal közé tartozik, s nem az utcára való, továbbá viselkedésükkel sértik a közerkölcsöt, amit a törvény büntet nálunk!…”

Ezzel félig egyet értek is meg nem is.

Egyetértek, - mondhatom azt is, h szinte majdnem minden meleg ismerősöm egyért velem ilyen téren –mert nem kellene úgy öltözni és viselkedni, ahogyan tavaly felvonultak.

Akkor adtunk magunknak egy jó nagy pofont.

Vidéki vagyok.

Úgy szidott minket mindenki, h néha már hányingerem volt.

Élni nem volt kedvem…

Azzal, ahogyan felvonultak tavaly, nagyon felszították a gyűlöletet…

Viszont az idei jó volt.

Nem volt semmi közerkölcsöt sértő öltözködés, kinézet, és viselkedés terén, mint 2008-ban…

S most nem is volt olyan hatalmas a harag, a gyűlölet ellenünk, mint 1 éve.

 

Viszont nem is értek egyet Vona Gáborral, a Jobbik elnökével, mert igen is ki kell mennünk az utcára.

Megvan ennek a hagyománya, h miért

Továbbá igazuk van, azoknak, akik felháborodtak, mert azzal, ahogyan, s akik felvonultak tavaly, nemhogy elfogadni fognak minket, hanem jobban megutálni.

Tehát a felvonulással megemlékezünk, s szeretnénk elfogadtatni magunk. Tudatni, h vagyunk stb, stb, stb…

Meg mi ugyan miért nem mehetnék kézen fogva az utcán és csókolózhatnánk?!

Nekünk ez olyan természetes dolog, mint a heteróknak!

Nem élhetünk teljes életet!

Félve kell csókot adnunk az utcán párunknak, barátunknak, partnerünknek…

Szét kell néznem, h vannak e veszélyes elemnek tűnő egyének az utcán, ha megakarom fogni a kezét!

Dühít!

Persze azt is meg kell, h említsem itt, h olyan meleg ismerőseim is vannak, akik elítélik ezt, h az utcán ilyeneket csináljunk…

Ilyen téren meg full liberális vagyok…

Szeretném leszögezni, h nem vagyok egyik párt iránt se elkötelezve, mert, ahogy megismertek ti is látni fogjátok, h nagyon színes, változatos egyéniség vagyok.

Valamilyen téren, radikális, valamelyik téren „SZDSZ”-es ahogy szoktak viccelődni velem heterós barátaim…

És akkor mi van?!

Kiállok elveim, céljaim mellett.

Lehet egy idő után másképp fogok gondolkodni, de most így érzek!

Pl mikor szeptembertől vissza beköltöztünk az egri albiba, akkor a lakótársaim, majd a csoporttársaim is észrevették rajtam a változást, h ahányszor feljött a meleg téma –akár hülyülésből is – én kiálltam mellettük.

Eleinte furcsálták, fel voltak háborodva, h; - „Mit véded a buziakt?!” - de most már tejesen megszokták.

Sőt!

Amilyen vehemensen támadtak anno, már oda jutottunk, ha feljön manapság olykor-olykor poén szintjén, vagy témaként, akkor a végén mindig hozzáteszik, h nincs velünk bajuk, csak ne viselkednének úgy a felvonuláson…

Mert a felvonulást is ellenezték, mit mutogatjuk magunk?!

Aztán mikor elmagyaráztam nekik a történet, akkor csendbe maradtak, s elgondolkoztak…

S mikor legközelebb feljött a téma, akkor nem azt harsogták, h minek vonulnak fel, hanem, h miért úgy viselkednek…

Apró lépések…

Tennünk kell magunk érdekében.

Óvatosan, poénkodva, komolyan, de saját személyünkön keresztül kell elhinteni bennük a megértést és az elfogadást, mert a harsogó média felől ez nem fog sikerülni…

„Gyűlöletet, az idegenkedést semmi sem állíthatja meg, csak a megismerés és a megértés." - Csodaidők

 

Szerintem…

De azért tartok a Jobbiktól, mert nagyon sok Jobbikos ismerősöm van, s tudom, h ők általában hogyan vélekednek rólunk…

Tisztelete a kivételnek…

De addig, amíg a vezetőség, a pásztorok kordában tartják a véresszájú, soviniszta farkasokat, addig nincs gond.

Addig még szavazatommal is élhetnek.

De elég lesz egyetlen egy rossz lépés irányunkba, s eggyel kevesebb szavazatot kapnak az biztos.

De nem csak eggyel kevesebbet…

Megdöbbentő mindmáig az is a számomra, h a melegek körében – legalább is az én ismerőseim körében- milyen nagy a Jobbik támogatottsága.

Soka éreznek úgy, ahogyan én…

Egyre több az ismerősöm, s tudom meg róluk, h Ő is, meg, Ő is, meg Ő is Jobbik szimpatizáns.

Már említettem, h vidéki vagyok, s a vidéki nehéz élet, környezet, s egyes…

öhöm…

hát úgymond etnikumoknak köszönhetően én kezdetektől fogva szimpatizáltam a Jobbikkal.

Nagyon megragadott az Eu-s kampányfilmjük.

Mikor megnéztem, kis híján sírtam a meghatottságtól.

Igen.

Ez kell nekünk.

Mondtam én ezt akkor, s mondom még most is…

… Kitudja, meddig fogom mondani…

A magyarságtudat, elszámoltatás, elégedetlenség, csalódások, stb, stb… sorozata hozzájuk vezet.

Kis félelemmel, - egyesek a nélkül - de rájuk voksoltak, s fognak voksolni.

Hm...

Nem hiába írom én se oly gyakran azt, h;

 

„Ki tudja merre,

Merre visz a végzet,

Göröngyös úton,

Sötét éjjelen….”

 

 

Na!

Nagy hirtelenjében ennyi jött ki belőlem…

Olvasok tovább…. ;)

Csók! (K)

 

Ui: Kíváncsi vagyok véleményetekre, szo kérlek kommizatok…

+ Remélem nem sértettem meg senkit ezen cikkemmel.

Nem állt szándékomban, s remélem, h elhatárolódni se fog tőlem ezek után senki… 

Ez az én szubjektív véleményem, mi még –ahogyan írtam is – bizonytalan, s én is tartok tőlük, de arról sem tehetek, h a többi párt 20 év alatt eljátszotta a bizalmam, s még sok más magyar állampolgár bizalmát.

De sajnos nem elég sok emberét…

Mondhatnám azt is, h jobb híján ez maradt…

 

Kapcsolódó linkek:

-          www.metropol.hu

-          www.jobbik.hu

 

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr361546065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wauuu 2009.11.23. 15:08:34

Én nekem is tetszik a jobbik párt programja, a család is rá szavaz.

Viszont úgy vagyok,hogy most úgy is négy év. Rendbe teszik az országot ha ők kerülnek hatalomra( lehet h a Fidesz), és akkor utána már úgyis más jön..
A másik, pedig olyat nem tilthatnak meg a melegeknek, hogy nem csókólózhatnak az utcán. Az Unióban benne vagyunk,és az alap törvényei és feltételei az embejogi szabadság...

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.11.23. 18:25:00

@Wauuu:

Sajnos attól még, h tagja vagyunk az EU-nak sajnos, nem élhetünk úgy, ahogyan a heterók... :/

Társadalmi változásra lenne ahhoz szükség, s ezzel együt pár évtized, h mi is így élhessünk...
De ahogyan írtam, ebben a változás formálásban nekünk nagy szerepünk van..,
Szerintem... :)

Fekafika 2009.11.24. 00:18:08

Nehogy azt higgyetek, hogy a jobbik jo. Valojaban nincs programjuk. Amit leirnak az ures lozungok sorozata, semmit nem mondanak arrol, hogyan valositanak meg mindezt, hogy szereznek meg a szukseges anyagi eroforrasokat.

Magyarorszag ma kizarolag attol mukodik, hogy a nemzetkozi valutaalap finanszirozza a mukodeset. Ha veltlenul a Jobbik kerulne hatalomra, ez a mentoov megszunne es gyorsan bekovetkezne a gazdasagi osszeomlas.

Ami a jobbikot illeti konkretan, semmivel sem jobbak barmelyik partnal. Korulottuk is megtalalhatok azok a sotet gazdasagi korok, akik a mukodesuket finanszirozzak a jovobeni elonyokert cserebe.

Ami pedig a melegekkel kapcsolatos allaspontjukat illeti, azt nem a jobbik hivatalos kommunikaciojabol tudhatjuk meg, hanem a kurucinforol. Az a jobbik igazi arca, onnan lehet megtudni, hoy mit is gondolnak. Amit gondolnak, az pedig az, hogy a melegek usztustalan aberraltak, akiknek a fizikai megsemmisitese is helyeslendo. Az o taktikajuk ugyanis a kettos beszed. Alsagos, artalmatlannak tuno dolgokat mondanak, mikozben cinkosan osszkacsintanak a rajongoikkal, hoy milyen ugyesen megtevesztik a demokratikus intezmenyrendszert, aztan a kurucinfon leirjak azt, hogy mit gondolnak a valosagban.

Kisertetiesen emlkeztt ez a taktika a nemet nacipartra. nekik olyannyira sikeres volt ez a taktikajuk, hogy a nemet valasztopolgarok demokratikus valasztasokon megvalasztottak Adolf Hitlert. Lathatjuk mi lett belole.

Fredericooo 2009.11.24. 14:36:52

Amiket irtatok igazak. Az utolsó bejegyzés is előttem. A történelem ismétli önmagát (általában-ha nem okulnak az emberek belőle). Mint az első és második világháború előtt is a liberalizmus volt porondon, de az emberek csalódtak benne (ez lehet gazdasági válság is, mint a második világháború előtt) ezt követően radikalizálódtak az emberek gondolatai, nacionalizmus lett úrrá. És mi lett belőle? Háború. A háború pedig számunkra totális megalázást jelentene. Kis ország vagyunk, még egység sincs, szóval itt nem igazán lenne hasznos egy háború.
Vannak igen, mint vidékieknek számos kedvező pontja a Jobbik politikájában, de én ugyanúgy kezdem elítélni, mint mindenkit. Egész Magyarországot is, az embereket is, már elnézést, sőt az emberiséget is. Ami napjainkban van, sőt már egy ideje, a Föld kizsákmányolása bármilyen módszerrel. Senki sem veszi észre, hogy nem a miénk a Föld, és hogy nem lehet ezt örökké csinálni. Lenyúlni, zsákmányolni, élősködni. Egyszer nagyon megszívjuk. És a vicc az egészben saját magunk ássuk meg a gödrünket, amibe bele fogunk esni. Lehet a gondolataim is erősek, de ez van. Annyi ember van a világon már és mind ugyanazt akarja (akinek nem inge ne vegye magára persze), de a hatalom és a pénz a legfontosabb...
A meleg élettel kapcsolatban az intelligencia hiánya is megmutatkozik kis hazánkban. Amit a sajtó vagy egyes oldalak leadnak, az a természetes és annak kell hinni. Senki sem vonatkoztat el, és amíg sötétségben élnek az emberek, nehéz lesz változtatni. Valamilyen szinten félnek az új dologtól is, pedig a változatosság néha gyönyörködtet.:)

979 · http://www.solinthar.freeblog.hu 2009.11.24. 17:02:23

Jó összetett a téma, nincs is időm kifejteni a véleményem, csak egy idézetet ragadnék ki tőled:

"Ez az én szubjektív véleményem, mi még –ahogyan írtam is – bizonytalan, s én is tartok tőlük, de arról sem tehetek, h a többi párt 20 év alatt eljátszotta a bizalmam, s még sok más magyar állampolgár bizalmát."

Ugye észrevetted azt is az idézett cikkben, hogy ugyanezen a választáson a FIDESZ-es győztes majdnem 80%-ot kapott? (HA ehhez hozzáadjuk a MIÉP és az MSZP szavazatait is, az kb. 86%) Ezt nem annyira lehet a régi pártokkal szembeni bizalomvesztésnek nevezni.

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.11.25. 10:47:59

@979:

Ezt a nagy, fölényes győzelem, várható volt.

Erre azt mondom, h a kisebbik rosszat választották az emberek...

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.11.25. 10:52:07

@Fredericooo:

Kicsit megijesztettél ezzel a komenteddel.
Nagyon komor komment volt.
Elgondolkodtatott, de remélem, s nem is hiszem, h ez megtörténhet még egyszer.
De benne van a pakliba... :/