Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Modellkedés + a végén anyum…

 2009.11.21. 17:21

 

Hát ez nehéz téma a számomra!

Meg hosszú ügy…

Írnék is róla meg nem is.

De ha már minden nap írni akarok, akkor kell téma is.

Egy időben, konkrétan nyár óta folyton ezen agyaltam. Mármint a modellkedésen, de mára már alább hagyott.

Ilyen vagyok. Egyszer csak rám tör valami, amit nagyon akarok, aztán egy idő után elévül, alább hagy a lelkesedésem.

Ne értsetek félre. Nem azt mondom, h feladom…

Csak elkeseredtem, h ilyen sokat kell várni.

Bár tudom azt is, h kevés olyan (szerencsés) személy van, akinek cakk-pakk összejön elsőre minden.

Először voltam a Belaminál…

Huh.

Kicsit erős volt nekem.

Nem is kellettem, mert „hisztiztem”, ahogy a fotós mondta.

Am rendes volt. Őszinte. S így szimpatikussá vált, mert az őszinte embereket sokra becsülöm.

Persze lehet, h nem őszinte az életben, úgy általában, de velem szemben az volt.

Megmondta, h a testem szép, szálkás, sportos.

Azzal nincs baj.

Viszont túl fehér a bőröm, szoliznom kellene, + ami nagyon nem volt jó, h hisztiztem, s ő ezért nem is szeret melegekkel dolgozni, mert ők mindig csak hisztiznek. :S 

Szo ez kilőve.

Aztán voltam a Unique ügynökségnél, ahol 65 000 Ft-ért csinálnak portfóliót, de nem tudják garantálni, h bármint is tudok vele kezdeni, mert ők szinte csak külföldre viszik az modelleket.

Aztán voltam a Diamond Rivercast modellügynökségnél, ahol 85-ért csinálnak portfóliót.

Az árban benne van a ruha, stylist, sminkes, fodrász, terem bérlet, fotós stb….

Mutatott is képeket, h milyeneket készítenek, amik tényleg szépek és igényesek.

Őket megbízhatónak tartom, mert hiteles, valós ügynökség nem csak kamu.

Magazinjuk is van ami Fashin&Travel néven fut a piacon…

Én is vettem és olvastam vagy 2 számukat.

Mondta Dávid, akinél általános tájékoztatón voltam, h karakteres arcom van, s hiány van náluk a fiúkból, mert ők nem csak modelleket, de statisztákat is alkalmaznak pl; a Jóban rosszban sorozathoz.

Mennék is meg nem is.

Lenne rá pénzem, mert van ennyi megtakarított, viszont én spórolós vagyok, s nem szívesen adok ki ekkora összeget.

Ráadásul az sem biztos, h fog kamatozni.

Lehet, h ez kamu szöveg volt nála, s mindenkinek beadja, h hiány van s jó, karakteres arcú vagy…

Am egyértelműen meleg volt Dávid.

Sütött róla.

Menése, beszéde, viselkedése minden!

Kettőször is volt úgy, h ültünk és csak bámult.

Én meg kis hülyegyerek módjára zavarba jöttem, s csak néztem lefelé, s kezem összekulcsolva ültem kisgyerekként a székben. Retorika és kommunikációs gyakorlatok órán tuti megbuktam volna, ha így viselkedek.  Utálom, mikor ilyen lenke vagyok… :S

Először váratlanul ért a mély nézése.

Kérődzött (!) …..

Szo rágózott, s úgy mondta a magáét, s egyszer csak elhallgatott.

Akkor volt az első hosszú nézése….

Azt hittem lenyelte a rágót, s fulladozik, de semmi ilyen nem volt.

Mikor látta, s érzékeltettem vele, szolid köhintéssel, h;  "Hahó, mi van? Haladjunk már!

akkor észrevette magát és folytatta…

Persze lehet, h csak gondolkodott, h mivel folytassa…

 

Aztán volt ilyen a végén még…

Akkor meg lehet, h arra várt, hátha kérdezek, de általában, mikor befejezik az emberek a mondókájukat, akkor egyből meg is kérdezik, hogy van kérésed?

De ő nem tette fel a kérdést, s csak megint nézett…

Ekkor már bátrabb voltam, szemébe néztem, s mondtam, h; "Értem!" :D

Aztán feleszmélt hirtelen megint, csinált rólam 3 képet, egy teljes és egy fél alakost, valamint az arcomról, h lássák „van fejem!” ;) :D :P

Aba egyeztünk meg, h ha igénybe veszem a portfólió készítését akkor hívom…

Gondolkoztam, h majd vizsgaidőszakban megcsináltatom.

De reálisabb lenne a nyáron.

Most egy rakat tanulnivalóm van.

Végzős wok.

Szakdolgozatot is elkellene már kezdeni csinálni, de a csoportból még csak hozzá se szagolt senki… :D

Meg rizikós na!

Igaz, kockázat nélkül nincs nyereség, amivel később visszajöhetne ez a pénz, ahogy Dávid is mondta,h neki egyből megtérült, s jól keres vele, de szerencse kérdése ez is…

Viszont kockázat nélkül veszteségem sincs…

Mind1.

Most fölöslegesen agyalok rajta.

Majd alakul, ha alakul.

Nem tudom mi köze van a melegségemnek a spontanitáshoz, de mióta felvállaltam másságom, sokkal lazább lettem. Jóval kevesebbet parázok, dolgokon, mint eddig. Ha valami nem sikerült, nem úgy jön össze, ahogy szerettem volna, akkor nem stresszelek, idegeskedek, mint eddig.

De ez számomra, jó, pozitív értékű változás. 

 Könnyebb így nekem, ha nagyívben teszek dolgokra…

Ellentétbe anyummal…

Tegnap hazautaztam, mert péntekenként nincs nálunk tanítás.

Meglepődtem, mert nem veszekedett...

...csak sírt... :/

Voltak nálunk rokonok, s panaszkodott nekik, h tönkreteszem, s nem tudja meddig fogja bírni…

A rokonok persze nem tudják rólam, s nagyra nyílt szemekkel bámultak, h;

-          „Hát mi baj van a Gergőkével? Olyan rendes gyerek!…” -.-'

-         - "Keveset vagyok itthon, s mostanában nem pendülünk egy húron." –vágtam gyorsan ki magam én, nehogy anyum még valami hülyeséget köpjön el…

Anyum szerencsére vette az adást, s még hozzáfűzte, h soha nem hallgatok rá, nem fogadok szót, s nem hiszem el, h csak nekem akar jót…

Ezen jót mosolyogtam, s az a kijelentése suhant át az agyamon, mikor azt mondta anno, h; „ Hadjál fel ezzel a hülyeségeddel, h buzi vagy! + Biztos lehetsz benne, h soha senki sem fog elfogadni a családból!” …

Aztán még hozzáfűztem neki a vendégek előtt, h Ő maga termeti meg ezt a kellemetlen elviselhetetlen légkört, mert sokkal jobban, ügyesebben is lehetne kezelni egyes helyzeteket, szo magára vessen…

Erre azzal vágott vissza, h igen biztos Ő tehet róla…

Akkor nagyon megijedtem, h hozzáteszi a végére azt, hogy buzi vagyok…

Erre mondtam magamban, mert nem akartam a rokonok előtt tovább alázni, h Gyarmat helyett inkább, pszichológushoz mennél…

Szo érzi anyum a vesztét, s tudja h nem jó az, ahogy van, de akkor se tesz semmiféle pozitív, reális lépéseket annak érdekében, h kezelje a helyzetet, no és persze saját magát…

Na!

Már ennyi!

Anyimről még fogok írni, mert tegnap jól elvoltam vele.

(Végre egy kis pozitívum is)...

Majd holnap írok!

Ciao! (K)

 

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr371542087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása