Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Anyum 3. rész :/

 2009.11.18. 21:28

 

Hát anyumról nagyon nem terveztem több cikket írni, de mégis gondoskodott róla, h egy rövid bejegyzést írjak róla.

Tegnap (Kedden) jó napom volt.

Hiszen az én napom volt.

Nevem napja…

De anyum gondoskodott 16:43 perckor arról, h elbassza a napom!

Felhívott telefonon.

A lehető legrosszabbkor…

 

Host munkára jelentkeztem és általános tájékoztatásra mentem el az Andrásy út 4-be.

Édesanyám pont azelőtt hívott, mielőtt bementem volna.

Konkrétabban már bent voltam az épületben, s vártam, h behívjanak a szobába…

Hallotta, h nagy csend van körülöttem és, h feszült a hangom…

Kérdezte, h;

-          Hol vagy?

-          Timivel és Krisztivel (csoporttársaim és jó barátaim, kik tudják rólam) vagyok…

-          Ilyen csendben?

-          Bejöttem a mosdóba…

-          Én meg itt vagyok Egerbe.

-          Most nem érek rá!

-          Te hol vagy?

-          Mennem kell! Szia!

 

Azzal letettem és bementem, mert a csaj már szólított is be…

Tiszta ideg voltam.

Alig bírtam koncentrálni, odafigyelni, h mit monda  nő….

Aztán meséljek magamról…

Szerencsére nem volt ezzel baj, mert kommunikátor wok – legalább is leszek – s kommunikációt tanulunk, szo ilyenkor a szokásos betanult rizsám lököm, s olykor improvizálok és hozzácsatolok 1-2 dolgot mi az alkalomnak megfelelően szükségesnek látok…

Végül is nem vállaltam el a munkát, mert ennél az ügynökségnél is azt kellett csinálni, ahol előzőleg voltam, h az utcán kellett leszólítani bizonyos – fiatal – korosztályú korosztályú gyerekeket, telefonszámot stb-t elkérni…

Köszönöm nem.

Egyszer már végigcsináltam. Tanultam belőle, s nem jött be.

Inkább maradok az unalmasabb, monoton telefonos munkánál, amit nyár óta „űzök”, mint h gyerekek után rohangáljak, s könyörögjek, h iratkozzon fel…

Meg se kérdeztem, h mennyi a teljesítménybér…

Kalap, kabát, szevasz! 

Holt ideg voltam anyumnak köszönhetően!

Direkt provokál.

Esküszöm direkt csinálja, h kiagyaljon.

Ha már ő szenved, - a saját begyepesedett agya miatt – akkor már szenvedjek én is.

Még névnapomkor is ilyeneket csinál!

Remélem ezek után már nem csodálkoztok, h, ha olykor úgy beszélek anyumról..

+ Nem tudom írtam-e már, de még azzal tud nagyon kiagyalni, h ajánlgassa nekem a csajokat…

Ez milyen jó néz, az milyen helyes, aranyos…

Ülök a szobámba, netezek és szól a tv.

Erre anyám benyögi, h de jó lenne, ha egy lány ülne itt, s néznéd vele a tv-t…. (!!!)

Érted?! :D :S

Komolyan mondom nektek, h ilyenkor tényleg rám jön a hányinger…

De az frankó, h nem tudom miért?

Azért, mert ilyeneket mond, anyum, v mert elképzelem, h lánnyal, v már nem bírnám a csajokat v mi?! Persze valószínű, h az elő a megfelelő válasz a többi hülyeség, de azért bizonytalan wok…

Most, h ebbe belegondolok, - meg akkor, mikor anyum felhántorgatja ezeket – nem tudnám már magam elképzelni magam úgy 1 lánnyal. Ahhh….

Se udvarolni, meg pitizni, meg úgy együtt lenni vele…

Fuh(j)……

Így is tök rossz, s zavaró, mikor az albiban fent vannak a csajok…

+ Semmi izgató nincs bennük… :S :/

Unalmasak. Meg az egész folyamat…

Mind1.

Eltértem a témától…

Viszont ez arra volt jó, h most szépen felírom magamnak, h írok majd a csajokról is egy cikket… 

Szóval anyum nem egy könnyű eset…

Hülyének néz ( h beveszem, h Egerben van), él a saját buta, rideg kreált kis világában…

Bebeszél magának sok hülyeséget…

Ah…

Reménytelen…

Ennyi elég is róla már.

Leírom, h nagyon remélem, h többet nem kell már róla írnom, de az a tuti érzésem, h fogok még…

 

Címkék: anya

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr841535335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása