Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az egri fiúval (aki nem is egri) ;) (22) Egerben találkoztam egy este az Érsek kertben. Kommunikatív srác, bár az nem tetszett, hogy egyes megnyilvánulásain, olykor hanglejtésein erősen érződött mássága.

Akkor még kis buta srác voltam – nem mintha, most nem lennék az – s hagytam magam leitatni.

Agancsos kólát azaz, Hubertust ittunk. Bevágtam vagy 4-5 felest. Nem bírom a piát, s ritkán szoktam alkoholt fogyasztani, így idővel, mikor felálltunk, akkor nagyon megéreztem, h jaj….. :D

Elmentünk barátnője lakására. De nem akármilyen akció kezdődött itt meg!

Barátnője elment a barátjához, így nyugodtan tudtunk lenni a szobájában, de először ugye be kellett jutni! :D

A lány ( a jáááány, ahogy felénk mondják XD ) szülei sajnos még ébren voltak, s így egyelőre nem volt megoldható a bejutás. Így hát jobb híján kiültünk egy sötét helyre az utcán és ott beszélgettünk. Csak ugye nálam hatott a pia, a srácnak meg jó alakja volt, s így nem tudtam magam türtőztetni… Izgis volt. Nyílt helyen.

Hol azért kellet szétválni, mert megijedtem 1-2 kutyaugatástól, h jön valaki, hol kocsi jött, hol pedig gyalogos bukkant fel.

Persze a drága többször is elment és megnézte, h ég-e még a villany a szülők szobájába, de mindig idegesen jött vissza; „ Hogy ez nem igaz! Máskor ilyenkor már rég aludni szoktak!...” :D

Aztán 1 óra elteltével megindult a behatolási akció… :D

Persze előtte felkészített, hogy hogyan fogunk bejutni…

( Még az utcán a járdára egy kaviccsal fel is rajzolta a ház alaprajzát… XD )

Én meg közben tiszta ideg voltam – még annak ellenére is, hogy volt bennem pia… :S

Vagy 30-szor minimum biztos elmondtam neki, h én ezt nem csinálom meg, nem megyek be, nem merem ,lebukunk, Oh my God stb….

De Ő nagyon öhöm…… akaratos volt….., s nagyon akarta, hogy menjünk be. ;) :P

De én csak rinyáltam, paráztam, kis híján pánikba estem. XD

Aztán megelégelte, s befogta a szám egy hosszú csókkal… 

Majd megfogta a kezem s elindultunk a házukhoz…

Odaértünk. XD

Nagyon halkan kinyitotta a kaput, s mikor bementem a kapun egy kis udvaron találtam magam. –Ahogy azt lerajzolta.

Le kellett guggolnom, s úgy kellett átosonnom a szülők ablaka alatt, hogy ne lássanak meg.

Aztán Ő megfogta a kezem bementünk a lakásba, ahol vak sötétség volt, s elindított jobbra, a barátnője szobája felé – ahogy megbeszéltük – ő pedig balra a szülők felé beköszönni, h megérkezett…

Én közben az agyamban elővetítettem - Artuditu módjára - a járdára fehéren felvázolt lakás alaprajzát, s úgy lassan, halkan, belopóztam a megadott helyszínre.

Aztán, mikor úgy éreztem, h helyben vagyok, bátorkodtam elővenni a mobilom s fényével szétnézni.

Mikor felismertem, h ez egy lány szoba, olyan öröm, s büszkeség töltött el, h legszívesebben lehúztam volna még 1 felest.

Meg még egyet, h ne izguljak… ;)

Örültem, h így kicsit becsiccsentve is sikeresen megcsináltam a rám bízott küldetést. :D

Örömömben emlékszem azon filóztam, h vagy túravezetőnek, v térképésznek vagy valami hasonlónak kellene mennem, mert máskor is bizonyítottam már jó tájékozódó képességem. ;)

 

Aztán jött Ő is. Örömömben és izgalmamban egyből hozzá mentem, s csókolóztunk, mert kellett nekem még egy kis nyugalom, s jó érzés ennyi izgalom közepette…. De komolyan!

Mikor fogta a kezemet, és mikor megölelt, csókolóztunk az nekem hatalmas lelki erőt, s bátorságot, kis megnyugvást is adott, h ezeket megcsináljam…

Mondhatni egy igazi lelki fröccs volt a számomra… :)

Szo, közben a ruhák is elkezdtek lehullani rólunk valahogyan, s mielőtt eldőltünk volna, mint a zacskós tej, Ő megmerevedett….

-          Mondom; mi van?

-          Pill. Elmegyek gyorsan mosdóba pisilni…

S ahogy elment, rájöttem, h nekem is kell, s miután visszajött elmentem én is, de ahogy kiléptem a szobából rám jött a para….

De annyira, h pisilni is alig tudtam! :S

S egyszer csak kicsapódik mögöttem az ajtó, s Ő beront vigyorogva, h kész vagy már?!

Hát én erre annyira megijedtem, h kis híján összeestem a wc-ben. :D

Meg is kérdezte, h mi az rosszul vagy?

-          ááááá mondom neeeeeeem…. :D

Megkértem, h kint őrködjön, s úgy sikerült a dolog.

Aztán visszamentünk a szobába, Ő meggyújtott egy kis szép narancssárga gyertyát és annak, halovány fénye mellett bedőltünk az ágyba. ( Persze nem 90 fokos szögben dőltünk!) :D ;) :P

Jó volt, ROMANTIKUS. S most a romantikán van a hangsúly. Először szeretkeztem gyertyafénynél és meglepő, milyen sokat dob egy estén… ( Zárójelben megjegyzem, hogy + pont, ha illatosított gyertyát veszünk ilyen alkalomra,- vagy párologtató, füstölőt - mert az illat is megdobja a hangulatot.) :)

Innentől már csak képekre emlékszem, s még arra, hogy mikor arra került a sor, én magam is kíváncsi voltam, h a piától hogy fog viselkedni a…. Laci….. :D ( Legyen Laci, mert aki engem ismer, az tudhatja, hogy én sokszor mindenkit Lacizok. Ez egy ilyen hülye szokásom, mint a szo meg a többiek… Mert jó mondani, hogy Laaaaaciiii!!! :D )

Szo izgultam még egy kicsit pluszba, mert hallottam, h valakinek nem áll fel a piától, valakinek áll, mint a dákó, valakinek jobban megy, valakinek kevésbé…

Hát nekem az állással nagyon nem volt gondom arra emlékszem… 

( Am gumival csináltuk, jófiúk módjára! ) ;)

Am. kicsit bepiálva – de szigorúan csak kicsit – jó, mondhatni jobb csinálni személyes véleményem szerint, mint józanul.

Egy jó esti vacsorát, finom borral elfogyasztani, s kellemes légkörű, gyertyával, gyertyákkal megvilágított szobában szeretkezni, az-az igazi… :)

Vagy nektek, h jobb, mi a véleményetek?

Szo!

Az akció után pedig feküdtünk egymás mellett összebújva, ami nagyon jó érzés. Imádom.

Most már tudom, h számomra úgy igazi a szex, ha nem csak dugásból áll, hanem csókolózás, törődés, simogatás, ölelkezésből, összebújásból áll.

Egy szex legyen érzéki, romantikus, lassú, gyengéd, heves, izgató na és persze jó… 

Ne csak durva; dőljünk az ágyba sitty sutty és kész…

Aztán dolgunk végeztével összekapjuk magunk egyből s egyik jobbra, a másik balra…

Tudom, nálunk sokszor van ez így, de én akkor is így gondolom.

Ha a fentebb felsoroltak közül valamelyik hiányzik, akkor már nem teljes, nem igazi, nem jó úgy a szex..

Arra is emlékszem, h azért lett vége annak a szép estének, s kellett elválnunk, mert lakótársaim hívtak, h mennek már haza lassan a Kaziból, s hol vagyok már?!…

Ő rendes volt.

Felöltöztünk, kiosontunk a lakásból elkísért a plázáig, megköszöntünk egymásnak ezt az estét és egy csókkal elbúcsúztunk. – Még csókolózás közben is jártunk, mert el kellett húznom az utcáról egy a falhoz, h takarjon minket valami, mert forgalmasabb úton voltunk.

Szo Ő volt az első, - de nem az utolsó ;) - akivel nyílt helyen, utcán csókolóztam.

Nagyon jó érzés. Mindig az jut az eszembe, hogy hány év(tized) jön már el hozzánk az a toleráns kultúra, ami nyugaton is megtalálható, h végre már mi is sétálhassunk kézen fogva az utcán és smárolhassunk.

S ide szeretném megjegyezni a:

Váci utcás story-t…

Aki most azt mondja magának, h soha, akkor azt kell, h mondjam az illetőnek, h nincs igaza, mert Én Dáviddal (178) ezt meg tudtuk, megmertük csinálni a Váci utcában és a Deák téren, ahol senki nem szólté érte!

Persze, lehet szerencsénk volt, meg ugye az se mindegy, h hol merjük, mert pl a keletinél már tuti nem vállaltuk volna ezt be és nem is tudtuk volna megcsinálni úgy, h valaki ne szóljon be.

Azt tapasztaltam, tapasztaltuk Dáviddal az utcában, mikor a lábam a combjára tettem, hogy a külföldiek mosolyognak, a magyarok pedig vagy úgy csinálnak, mintha észre sem vették volna, vagy pedig kicsit mogorván néztek. Ennyi a különbség…

+ még azt vettem észre, h a nők előbb észrevettek minket, mint a férfiak…

De erről szerintem fogok még írni. ;)

ui: Az egri sráccal, azóta még egyszer taliztunk Egerben, de nem volt semmi, még csak egy csók sem, mert a városban sétáltunk csak, s megtalálta párját.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr1001512690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fredericooo 2009.11.09. 18:33:01

Hmmmmm tök jó lehetett az első élményed is, bennem is érdekes dolgokat kelt, amikor ennek a világban csak kezdtük kapizsgálni a dolgait, és mindenhez hatalmas erő kellett, de mint a másodikban leírtad, mára ez megváltozott:P:)
jókat mosolyogtam:$

macborp · http://flamelake.wordpress.com 2009.11.10. 21:54:58

én a nagykörúton sétáltam így végig még kezdő buzi koromban:D

Mókás volt látni az embereket, ahogy először ránéztek az arcunkra, majd ahogy sétáltak, lecsúszott a tekintetük a kezünkre, és akkor hiretelen vissza az arcunkra:D

Meztelencsiga · http://www.meztelencsiga.blogspot.com 2009.11.14. 00:28:13

huhhh...
komplikált a komment küldése...
és ha már itt járunk, nem lehet a "tovább" nélkül bejegyzést írni? mert akkor lehetne readeren olvasni...így meg nem...

szóval mi szinte mindig kézen fogva sétálunk. eddig sehol nem szóltak be. persze volt már, hogy kuncogtak...vagy hallottuk, ahogy lebuziznak minket. de más még semmi. keletinél is simán szájrapuszi!
süti beállítások módosítása