Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dávid és a szauna…

 2009.11.08. 17:51

A téma a szokásos.

Ami szerintem mindenkit érdekel.

Később persze lesz "akció" mentes téma is… :D ;)

De ez úgy is jobban érdekli az olvasókat…

Tehát pls indítsátok el a zenét, s jó olvasást közben! ;)

 

 

Szeptemberben találkoztam még „D”-vel azaz Dáviddal – hiszen több millió Dávid él a világon ugye... ;) –akivel érdekes helyen voltam. Nagyon jó volt. Jó visszaemlékezni. – Most is mosolyogva írok. :D

Dáviddal is a Keleti főbejáratánál találkoztam. Szép napos idő volt akkor is, na és persze nagy jövés menés. :D

Szo! ( ;) )

Kiértem és szétnéztem, h hol lehet. Észrevettem, h a másik oldalon ült a lépcsőnél és Ő is felém nézett, de nem voltam benne biztos, h Ő az. Így hát felhívtam, s mikor láttam, h nyúl a telefonjáért, gyorsan ki is nyomtam, és megindultam felé. Ő erre felnézett, s amint meglátta, h közeledek felé felállt, és erre Ő is megindult felém. Lekezeltünk, bemutatkoztunk, s elindultunk az Angyal utca 2. számú épület felé. :D ;)

Buszra up –amit nem szeretek, de a Blaháig kilehetett bírni – majd a Blahán fel a Komibra.

Ezt az utat élveztem. Szeretem a kombit, ahogy a metrót is. Nézelődtem jobbra, balra nem igazán jártam még azon a környéken. Dávidra pedig nem nagyon mertem még nézni, de éreztem, h sokszor nézett, mert a szemem sarkából azért figyelgettem őt… ;)

Emlékszem, h pólóban és rövid-nadrágban volt. ( Viszont, h én miben voltam, fogalmam sincs. )

Arra sem emlékszem, h hogy jöttem fel Pestre. Mármint, mit mondtam itthon? Hová megyek? Vagy meg se mondtam, hogy elmegyek, mert dolgoztak az ősök? Vagy azt mondtam, h melózni megyek?... Vagy Egerből mentem volna fel?

Oh. Igazi Rion vagyok! :D Nem tudom, mit mondhattam…. - valamikor arra se emlékszem mit mondtam 10 perce…. - Szo kicsit szétszórt vagyok a pergés miatt, de szeretem a pergést, bár néha sok.

Megint eltértem a témától….

Szo! :D

Leszálltunk a Boráros téren s elgyalogoltunk a szaunához. Először elmentünk a bejárat előtt, mert csak egy nagy vasajtó volt a falban a szauna bejárata, de először nem gondoltuk, h az-az lenne…

Aztán az utca végén visszafordultunk, s én benyitottam. Beléptünk, lementünk a lépcsőn, odamentünk a pulthoz s egy nagyon helyes, félmeztelen, szőrtelen, kigyúrt, szálkás, tőlünk idősebb srác volt a pult másik felén.

Oh mondom…

Jó helyen vagyunk!!! :D ;) :P

Megszólalni nem tudtam úgy lefagytam…

Ő szólalt meg mosolyogva nekünk, h egybe füzetünk v külön?

Mondtuk külön lesz.

Kikészítette a pultra a törölközőket, 1-1 csomag gumit, s miután megkérdezte a papucs méretünket, azt is megkaptuk, ami szép kék volt, s kék karkötőt is kaptunk, amin a öltözős szekrényünk kulcsa volt.

Tőlem aranyosan még meg is kérdezte, h elmúltál már 18?

Akkor éppen emlékszem lefelé néztem mert azzal voltam elfoglalva, h gyorsan leseperjem az asztalról a cuccaim…

Felnézek rá, h ezt melyikünktől kérdezte s néz rám. Hát elmosolyodtam, s mondtam h már egy idelye elmúltam igen… 

-          Mutassak személyit? – kérdeztem

-          Nem, kell, hadd csak… - mondta mosolyogva… ( Hát nem édes! :D )

Okééé mondom!!! :D

Bementünk az öltözőbe, s átöltöztünk. A törölköző kicsit kicsit volt. :D :S

Idősebb emberkék is voltak ott, kik feltűnően, hosszan megnéztek. Eleinte nagyon zavart minket, de aztán a végére már megszoktuk, sőt, a végén, mikor újra öltöztünk vissza, akkor fiatalabb srác is volt, aki megnézett minket, s azt már élveztük is. ;)

 

Szo! Levetkőztünk, aztán elkezdtünk bolyongani a sötétített folyosókon. Lassan, bizonytalanul, nézelődve, kocsit izgulva, feszengve járkáltunk balról jobbra, jobbról balra… :D

Aztán eljutottunk leghátulra a legutolsó kabinhoz.

Egymásra néztünk, s mosolyogva tudattuk egymással, h ez lesz az a hely… ;)

Bementünk a fa box-ba.

Eltoltam a zárat.

Ránéztem Dávidra.

Ő rám.

S kezdődött a játék…

...Smaci, simogatás, hol hevesen, hol lassan gyengéden, s majd a törölköző is leesett…

 

… nem tudom meddig voltunk bent.

Fél óra vagy 1 óra? De mikor kijöttünk,akkor visszamentünk a folyosón, amin jöttünk, elmentünk az öltözőnk mellett, s eljutottunk a jakuzzi-hoz.

De idősebb bácsik ültek benne.

Óóóóó - mondom!

Oda se ülünk be!

Pedig szép és jó hely volt. Szépen, gyengén megvilágítva… ;) öhöm...

Oké, akkor gyerünk a szaunába!

Hát ott is voltak!…

...Na ez volt az a pont, ahol azt mondtuk, hogy akkor gyerünk zuhanyozni, s go home.

:D Most jut eszembe, h emlékszem, Dávid nem mert a zuhany alá állni, mert, h hideg lehet a víz.

Az is volt, de idővel felmelegedett…. :D

Na de nem estünk kétségbe! Míg melegen vártunk a meleg vízre( :D ), addig mi is elvoltunk… ;)

Csak néha megzavart 1-1 arra eljárkáló bácsi, de hát gyorsan szétváltunk, minta mi se történt volna… :)

Am miközben a box-ban voltunk, akkor is hallottam én elmenni arra embereket. Nem tudom, lehet h ők járőrök voltak, v abban reménykedők, h rátalálnak egy eltévedt báránykára….

Letusoltunk, átöltöztünk, megköszöntük mindent s elindultunk a Keletihez, ahol szétváltunk…

Jó és szép emlék mardt ez is a számomra az biztos. :)

Legalább elmondatom, h már itt is voltam.

Am jó hely.

Kedves a kiszolgálás – és szép ;) – s ha jó időben mentek, akkor fiatalok is vannak. Mi túl korán mentünk.

Ha jól tudom 14-re, nyitásra. :/

De vannak diák napok is, ha jól tudom csütörtökön… ;)

Szo ajánlom figyelmetekbe, ha nem lenne véletlenül nektek se hely hová menni… ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr21509520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macborp · http://flamelake.wordpress.com 2009.11.09. 14:42:44

pont azt a részt nem részletezted, ami szerintem kb. mindenkit érdekelt:D Viszonylag kevesen izgulnak a kombínóra:D

Meztelencsiga · http://www.meztelencsiga.blogspot.com 2009.11.14. 00:53:42

jól szólsz svityó!
a pultos srác kockáiról is többet, meg a tiédről is lehetett volna még írni...na és nem-kockákról...:P
süti beállítások módosítása