Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Msn

 2010.01.31. 15:23

Tipp, h búj elő másoknak: XD ;) :P

 

Ma egyik lakótársammal beszélgettünk msn-en. Csak a lényeget emelném ki. ;)

Szo!

Lakótárs 3 üzenete:
*=)
*deédi vagy
*:D
*holnaptól kezdődik minden
*már egy ideje készitem a testem
*egyre kevesebbet eszek
*holnaptól már hattól nem eszek
*és viszonlag keveset
*és 5 ször minimum ha nem hatszor kell ennem:D
*és kondi
*:D
*meg otthon a felülés fekvő sulyzó
*szval:D
*nagyon sexy leszek
*vettem egy nagyon cső gatyát kurvajó feszülős meglátod felizgulsz
   Rion     üzenete:
*:)
*oksa
*hozzad s megnézem
*de ha nagyon szexy leszel, s kitartóan kondizol, akkor lehet kiérdemelsz engem, s májusban megb.lak... ;) (K)
*de ahhoz kitartó munkára lesz szükséged!
*;)
*kell valami... ...valami szikra, h felizguljak ;) 
Lakótárs 3 üzenete:
*:D
*jaj de jó lenne
*kajak csinláok én is félmeztelen képet aztán fél év mulva meg megint
*meglátjuk mit fejlődőtt a testem
   Rion     üzenete:
*:)
*oksa
*én is csináltam
*s tudo milyen jó látni a változások eredményét?
*szo csinálj te is! ;)
*d azt szeretném tőled kérni, h a hasadra, és a melledre gyúrjá, mert szeretném, ha a zsír helyett, izom duzzadna ott májusra! ;)

Lakótárs 3 üzenete:
*:P
*jaja

...

Szo buzultunk egy sort. A kis aranyos.... XD Persze poén volt az egész,  (legalább is részemről biztosan) de én nagyon jót szórakoztam rajta! XD

17-kor indulok vissza Egerbe. Este 21 körül majd jelentkezem, ha időben beér a vonatom ebben a nagy hóban.

JA! Megint a vonatos sráccal utazok majd egy darabon. ;)

Na!

Majd körmölök!

Kiss!

Rion ;)

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr211717122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása